تاریخ انتشار :سه شنبه ۳ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۰۴
بنز کلاس اس تاج پادشاهي

لوکس ترين خودروی ۲۰۱۴ +تصاویر

از سال ۱۹۸۶ و با ورود رقبايي چون ب ام و سري ۷ و سپس در سه سال بعد با لکسوس LS حکومت چندين دهه اي بنز به مخاطره افتاد، اما باز هم داستان بهترين بودن بنز ادامه داشت.
لوکس ترين خودروی ۲۰۱۴ +تصاویر
به گزارش حدیدنیوز، از سال ۱۹۸۶ و با ورود رقبايي چون ب ام و سري ۷ و سپس در سه سال بعد با لکسوس LS حکومت چندين دهه اي بنز به مخاطره افتاد، اما باز هم داستان بهترين بودن بنز ادامه داشت.



تا اينکه مي باخ براي به زير کشيدن نامهاي اسطوره اي نظير بنتلي و رولز رويس دوباره احيا شد. به هر حال اين تجربه سرانجام خوشي براي بنز نداشت و با فراموشي دوباره برند مي باخ، دوباره بنز کلاس اس تاج پادشاهي سواري هاي فوق لوکس را بر سر گذاشت. حالا انتظارها از بنز جديد بسيار بالاتر است.





نسل جديد اس کلاس با چهره اي تکامل يافته شامل جلوپنجره بزرگتر و طراحي اسپرت تر و چهره اي نسبتا خندان، تنها از ضريب مقاومتي معادل ۰.۲۴ سود مي برد که يکي از رکوردها در چنين کلاسي محسوب مي شود و مقايسه آن با ضريب آيروديناميک ۰.۲۳ سدان CLA که بسيار کوچکتر از آن است، نشان دهنده اهميت بالا براي اين موضوع از سوي بنز است. بنابراين هنگام سواري با اين بنز خيالتان از صداي باد و مصرف سوخت راحت خواهد بود.



با طولي به اندازه ۵.۱۱ متر و عرض ۱.۸۹ و ارتفاع ۱.۴۸ و فاصله بين دو محور ۳.۱۶ متر، انواع استاندارد اين کلاس بسيار جادار خواهند بود. نمونه هاي کشيده اين اتاق نيز ۵.۲۵ متر طول و ۱.۱۶ متر فاصله بين دو محور را ارائه مي دهند. در آينده مدلهاي سوپر دولوکس و کشيده تر هم براي جانشيني مي باخ معرفي خواهند شد.




همانطور که از مرسدس بنز انتظار مي رود، انبوهي از تجهيزات و تکنولوژي ها با بالاترين کيفيت در اين خودرو گردآوري شده اند. در داخل کابين، استفاده از چوب، تزئينات فلزي و چرم به بهترين شکلي صورت گرفته و هماهنگي بالايي با طرح توام کلاسيک و مدرن آن دارد. يک ساعت آنالوگ، يک کي پد تلفن، دو صفحه نمايش بزرگ ۱۲.۳ اينچي با رزولوشن بالا يکي بعنوان سيستم سرگرمي و نمايش مواردي مثل نقشه و يکي براي نمايش سرعت و دور موتور و از اين قبيل اطلاعات از جمله اين تجهيزات محسوب مي شوند. سيستم صوتي فراگير Burmester نيز صداي سه بعدي و با کيفيتي را به گوش شما مي رساند.




براي اولين بار علاوه بر فيلتر هاي هواي داخل کابين، از سيستم يونيزه نيز استفاده شده و حتي مي تواند به صورت تدريجي و ملايم، عطر را نيز متصاعد کند. سيستم گرم کن و خنک کننده صندليها نيز بهبود يافته و اکنون حتي دسته صندليها نيز از آن بهره مي برند. براي محفظه هاي نگهدارنده نوشيدني ها نيز اين سيستم بکار گرفته شده تا نوشيدني شما را گرم يا سرد نگاه دارد. صندليهاي عقب از ۵ حالت مختلف صندلي مي توانند استفاده کنند. همچنين با استفاده از ۱۴ بالشتک هواي جاسازي شده در هر صندلي براي ماساژ بدن نيز استفاده مي شود.




سيستم تعليق اين ماشين اينک کاملتر از پيش شده و حتي با استفاده از دوربين به اسکن جاده مي پردازد تا ناهمواريها و شيب جاده را براي مقابله سيستم تعليق به آن اطلاع دهد! اين سيستم البته اختياري است اما حتي سيستم استاندارد Airmatic نيز بهبود يافته و با يک سيستم تطبيقي ميرايي تلفيق شده تا کمترين ناهمراريهاي مسير را نيز جذب کرده و به سرنشينان و بدنه انتقال ندهد. 













http://hadidnews.com/vdcd9x0x.yt0j96a22y.html
منبع : اقتصاد پرس
نام شما
آدرس ايميل شما