تاریخ انتشار :يکشنبه ۱ دی ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۰۹
کاظم نیکخواه، گفت: قیمت خودرو ها به دلیل کاهش عرضه در محصولاتی که از ارزبری بیشتری برخوردار بوده‌اند در مقایسه با هفته‌‌های گذشته بین ۵ تا ۱۵ درصد افزایش یافته است.
عضو انجمن نمایشگاه‌داران خودرو خبر داد/افزایش ۵تا۱۵ درصدی قیمت خودرو/کاهش عرضه موجب افزایش قیمت شد
به گزارش حدیدنیوز، کاظم نیکخواه ، عضو انجمن نمایشگاه‌داران خودرو  از افزایش ۵ تا ۱۵ درصدی قیمت خودرو در مقایسه با هفته‌‌های گذشته خبر داد و گفت: کاهش عرضه در محصولاتی که از ارزبری بیشتری برخوردار بوده‌اند موجب افزایش قیمت در این بخش شده است/ تندر ۹۰ و ۲۰۶ تیپ۲ رکورددار افزایش قیمت هستند.

کاظم نیکخواه در ادامه با بیان اینکه قیمت خودرو در محصولاتی همچون پراید ثابت بوده است، ادامه داد: البته در بازار خودرو‌های وارداتی نوعی رکود وجود دارد در حالیکه رونق به بازار خرید و فروش محصولات داخلی بازگشته است.

وی با اشاره به افزایش تقاضا در ماه‌های پایانی سال، هرگونه کاهش قیمت در این بخش را رد کرد و گفت: خریداران بهتر است زودتر اقدام به خرید کنند چرا که در حال حاضر تقاضا در بازار بیش از عرضه بوده و همین امر موجب رشد قیمت‌ها در این بخش شده است که این وضعیت در شب عید تشدید خواهد شد.

عضو انجمن نمایشگاه‌داران ادامه داد: بهای ۲۰۶ تیپ ۲ و ۵ و ۶، پارس، سمند، ۴۰۵، مزدا۲ و مزدا۳ در هفته گذشته روند افزایشی داشته‌اند. http://hadidnews.com/vdca0unu.49nau15kk4.html
منبع : سراج24
نام شما
آدرس ايميل شما