تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۳۸
شركت هاي رنو و پژو بايد تعهدات قبلي خود را اجرا كنند.
شركاي تجاري ايران خودرو به ارتقاي كيفيت و تنوع محصولات توجه كنند
به گزارش حدیدنیوز، شركاي تجاري ايران خودرو بايد به گونه اي عمل كنند كه ايران خودرو از راه همكاري مشترك به هدف هاي مهم خود در زمينه ارتقاي كيفيت و تنوع محصولات دست يابد.  

هاشم يكه زارع با بيان اين كه شركايي كه چنين انتظاري از آن ها مي رود، لازم است از واحدهاي تحقيق و توسعه قوي برخوردار و دانش فني روز جهان را نيز داشته باشند تاكيد كرد: هم چنين در همكاري ها، منافع و خواسته هاي ايران خودرو مبني بر ساخت داخل قطعات و مجموعه ها را مورد توجه قرار داده و به عمل برسانند.



وي با اشاره به اين كه جذب و انتقال دانش فني نوين طراحي و توليد، خواسته اصلي صنعت‌گران ايراني است، متذكر شد: صادرات ۳۰ درصد از محصولات توليدي مشترك با خودروسازان جهاني با شناخت قوانين و تامين نيازهاي مشتريان كشورهاي هدف نيز مورد تاكيد ما است.



مدير عامل گروه صنعتي ايران خودرو توليد خودروي جديد، بهبود بهره وري و كيفيت در حد كلاس جهاني و به‌كارگيري توان برون‌سپاري براي رسيدن به كيفيت جهاني با قيمت رقابتي، از اهداف و برنامه‌هايي است كه ايران خودرو تا سال ۲۰۱۷ در زمينه همكاري با خودروسازان جهاني دنبال مي‌كند.



يكه زارع با بيان اين كه ايران خودرو توسعه قواي محركه و موتور ديزلي و موتورهايي با ميزان آلايندگي و مصرف كم و البته فناوري بالا را نيز در دستور كار قرار داده است، ادامه داد:فعالان صنعت خودروي دنيا در اين بخش نيز مي‌توانند با اين خودروساز ايراني همكاري داشته باشند.



وي همچنين طراحي و توسعه خودروهاي هيبريدي و تاسيس مراكز تحقيق و توسعه مشترك، از ديگر برنامه‌هاي ايران خودرو و از حوزه هاي مورد نظر براي همكاري با شركت هاي خارجي ذكر كرد.



وي افزود:ضمن اين كه ايران خودرو مي تواند سايت‌هاي موجود را به توليد محصولات هر يك از شركاي استراتژيك خود اختصاص داده و شبكه خدمات فروش و پس از فروش اختصاصي اين شركا را نيز ايجاد كند.



وي با تاكيد بر اين كه شركت هاي رنو و پژو بايد  تعهدات قبلي را اجرا كنند،تصريح كرد:اين شركت ها بايد تعهدات مربوط به قراردادهاي قبلي را كه اجراي آن ها به دليل تحريم ها پيش از موعد متوقف شد، به اجرا در آورند و خطاها را جبران كنند.



وي همچنين خاطر نشان كرد: اين شركت ها توجه داشته باشند كه در دور تازه همكاري ايران خودرو با شركاي خارجي، انتقال دانش فني و طراحي و توليد خودروهاي مشترك جايگاه مهمي دارد.  http://hadidnews.com/vdcaionu.49n0015kk4.html
منبع : ایکو پرس
نام شما
آدرس ايميل شما