تاریخ انتشار :شنبه ۹ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۳۰
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران

قیمت نهایی مسکن ویژه تهران، ۲۹۳ میلیون تومان

بخشی از این قیمت شامل هزینه‌های آماده‌سازی، نصب انشعاف برق و آب و فاضلاب است.
قیمت نهایی مسکن ویژه تهران، ۲۹۳ میلیون تومان
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران قیمت نهایی مسکن ویژه را ۲۹۳ میلیون تومان اعلام کرد و گفت : بخشی از این قیمت شامل هزینه‌های آماده‌سازی، نصب انشعاف برق و آب و فاضلاب است.



به گزارش حدیدنیوز، فریبرز واحدی در نمایشگاه بزرگ راه و شهرسازی گفت : خرید و فروش مسکن ویژه تهران از سال آینده امکان پذیر می شود.



وی اظهار داشت : قرارداد مسکن ویژه تهرانسر به گونه‌ای بسته شده است که متقاضیان می‌توانند از سال آینده این واحدها را به غیر منتقل کنند.



واحدی گفت :‌ میزان پرداخت قسط پنجم مسکن ویژه تهران ۶۱ میلیون تومان است و  اگر متقاضی نتواند این مبلغ را یکجا پرداخت کند، تسهیلاتی ایجاد کرده‌‌ایم که این مبلغ را در دو قسط در زمان تحویل مسکن و قبل از تحویل مسکن پرداخت شود.



مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت : این واحدهای مسکونی برای انتقال آب و فاضلاب مشکلی ندارد و برای تأمین برق با شرکت برق تهران همکاری می کنیم.



واحدی گفت: اقساط ماهانه واحدهای مسکونی تهرانسر حدود ۹۲۰ هزار تومان است که در۱۰ سال پرداخت خواهد شد.



وی تأکید کرد: بعد از انعقاد قرارداد این واحدهای مسکونی در۱۵ ماه تحویل خواهد شد.



چهارمین نمایشگاه بزرگ راه و شهرسازی و صنایع وابسته از ۹ تا ۱۲ آذر در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می شود و علاقه مندان می توانند از ساعت ۹ تا ۱۷ از این نمایشگاه بازدید کنند. http://hadidnews.com/vdch-qni.23nq-dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما