تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۲۱
توسط اداره استاندارد بندر امام صورت پذیرفت

جلوگیری از ورود ۹۹۲ هزار کیلوگرم تیرآهن چینی به کشور

رئیس اداره استاندارد بندر امام (ره) از ورود ۹۹۲ هزار کیلوگرم تیرآهن غیراستاندارد به کشور توسط این اداره خبر داد.
جلوگیری از ورود ۹۹۲ هزار کیلوگرم تیرآهن چینی به کشور
به گزارش حدیدنیوز، امیدرضا ماندگاراظهار کرد: در راستای اجرای قانون اصلاح قوانین و مقررات سازمان ملی استاندارد ایران و به منظور حمایت از مصرف کنندگان داخلی و جلوگیری از ورود کالاهای نامرغوب خارجی، این اداره بر همه اقلام وارداتی مشمول مقررات استاندارد اجباری که قصد ترخیص از گمرک بندر امام(ره) را داشته باشند نظارت می‌کند.



وی اضافه کرد: تنها در صورت انطباق آنها با استانداردهای ملی و یا استانداردهای مورد قبول، مجوز ورود به کشور برای آنها صادر می‌شود در غیر این صورت همه محموله‌های نامرغوب خارجی و غیراستاندارد باید مرجوع شوند.



رئیس اداره استاندارد شهرستان بندر امام (ره) تصریح کرد: بر همین اساس از واردات دو محموله تیرآهن غیراستاندارد در سایزهای ۲۲ و ۲۴ مدل IPE به وزن ۹۹۲ هزار و۵۶۰ کیلوگرم به ارزش ۴۶۹ هزار و ۹۰ یورو و ارزش ریالی ۱۵ میلیارد و ۸۲۰ میلیون و ۷۱ هزار و ۴۵۰ ریال جلوگیری به عمل آمده است.



وی ادامه داد: پس از نمونه‌برداری از کالای تیرآهن وارداتی و ارسال نمونه به آزمایشگاه مورد تائید صلاحیت قرار گرفته مشخص شد محموله وارده با استاندارد ملی مربوطه مغایرت دارد که با هماهنگی به عمل آمده با اداره گمرک بندر امام (ره) از ورود محموله فوق به کشور جلوگیری به عمل آمد.



ماندگار در پایان عنوان کرد: کالای تیرآهن وارداتی مربوط به کشور چین بود که به همت کارشناسان این اداره از ورود آن به کشور جلوگیری به عمل آمد. http://hadidnews.com/vdcc10qi.2bqmm8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما