تاریخ انتشار :دوشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۰۶
مگر ما معارف قوي و مستدل كم داريم، كه براي ترويج دين و مذهبمان، بخواهيم دست به دامن اين خواب و رؤياها شويم؟! حضرت زينب سلام الله عليها هم نمي‌آيد همه معارف عاليه تشيّع را رها كند و ...
اين خبر را براي ۱۰ نفر ديگر ارسال كنيد !
به گزارش سرویس وبلاگستان حدیدنیوز؛ میر محمد نویسنده وبلاگ هم از آفتاب در آخرین به روزرسانی وبلاگ خود نوشته است:

تو رو به امام زمان قسم می دم این پیام رو بخون.دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اعتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت ۲۰ میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه ۲۰ نفر بفرست......۲۰روز دیگه م نتیجه شو میبینی...

------------------------------------

اين را ذيل پست قبلي وبلاگم گذاشته بودند و به نظرم‌، بنده خدا اصلا وبلاگم را نديده و از يك نرم‌افزار ربات محترم، براي ترويج اين معارف متعالي (!) استفاده كرده است!

بچه‌تر كه بودم، وقتي به حرم آقا مي‌رفتيم براي زيارت، پشت جلد قرآن و مفاتيح، اين قبيل ارشادات را مي‌ديدم كه بي رودرواسي، برايم جالبترين و هيجان‌انگيزترين بخش كتاب بود! اصلاً همان اول، دنبال اين عريضه مي‌گشتم لاي كتاب موقوفه مظلوم! البته تنها فرقش با اين عريضه فوقاني، اين بود كه در آن صحبتهايي هم بود از خون دل خوردن سروران بانوان دو عالم، از جورابهاي شيشه‌اي و ناخنهاي لاك‌زده! و نمي‌دانم اين عريضه نوشتن‌ها چندنفر را متنبّه كرده بود!

بزرگتر شديم و فن‌آوري هم پيشرفته‌تر شد و من و فن‌آوري به هم رسيديم و موبايل‌دار شديم! ديگر عوض پشت‌نويسي و لانويسي (!) كتابهاي حرم (كه با قسم و آيه انتشارات، پشت جلد كتاب مبني بر موقوفه بودن كتب و اشكال شرعي نامه‌نگاري در آن، قدري در اين خصوص فرهنگ‌سازي شد!) حالا ديگر هرازگاهي پيامكي مي‌آمد از اين قبيل كه "فلان ذكر را ۵۰ مرتبه بگو و به ۵ نفر بفرست و به پير و پيغمبر قطع كننده زنجير نباش!"

اين را هم زير سبيلهاي مباركمان رد كرديم تا اينكه اين وبلاگ را مرتكب شديم و امروز چشممان به اين كامنت منوّر روشن شد! ديگر فكر اينجايش را نكرده بودم، خداييش! توي اينترنت و وبلاگها هم بله؟!

اين شد كه آنجا در جواب بنده خدا، كظم غيظ نموده و پاسخ را به اينجا احاله كرديم! ببينيد:

يكم: همانطور كه با دستمال كثيف نمي‌توان شيشه را پاك كرد، با دخل و تصرّف غاصبانه در اموال موقوفه هم نمي‌شود كسي را هدايت كرد! اين براي نويسندگان عزيز پشت و لاي كتاب‌!

دوم: عزيز خواننده‌اي كه دنبال خودكار مي‌گردي كه به حرف عريضه‌نويس عمل كني! يا مي‌خواهي پيامك يا پيام فوقاني را فوروارد كني! دست نگه‌دار! دروغ است برادر جان! اين باباي نويسنده هم،‌ يكي مثل تو بوده و فقط خواسته بلا دامنش را نگيرد! و بلايي نيست به قرآن! باور كن! ده‌ها يادداشت اين مدلي را لابلاي كتابهاي حرم ديدم، و حتي يكي هم ننوشتم!‌ الان هم سُر و مُر و خيلي گنده، پشت اين پنجره شيشه‌اي نشسته‌ام و دارم حرص مي‌خورم!!!

سوم: اين قبيل قسم دادن‌ها (تو رو به امام زمان و ... ) هيچ الزام شرعي را به وجود نمي‌آورد و انجام ندادنش هيچ بلايي را به شما نازل نخواهد كرد. مطمئن باشيد حضرت امام زمان عجّل الله فرجه هم دلش خون مي‌شود اگر به اين خرافه‌هاي بي‌بها،‌ بها بدهيد ... .

چهارم: مگر ما معارف قوي و مستدل كم داريم، كه براي ترويج دين و مذهبمان، بخواهيم دست به دامن اين خواب و رؤياها شويم؟! حضرت زينب سلام الله عليها هم نمي‌آيد همه معارف عاليه تشيّع را رها كند و اقدام به تشويق براي ارسال اسپم، با هدف تبليغ براي شفا دادنشان بكند! پناه بر خدا از جهل و خرافه ... .

پنجم: ميليونها نفر در سراسر دنيا، اصلا نمي‌دانند شيعه چيست و شيعي كيست و نمي‌شناسند نه معصومين ما را و نه بزرگان دين ما را، و دارند زندگي‌شان را مي‌كنند؛ از عدل خدا به دور نيست كه [نعوذ بالله] كسي را كه به اين يك مورد (شفاي مريض با آب ريختن در گلويش توسط بانو...) اعتقادي ندارد، كارش را ازش بگيرد و فرزندش را و خلاصه از هستي ساقطش كند؟

ششم: من، ميرمحمد، ضمن ايمان راسخي كه به پروردگار يكتا و چهارده معصوم پاك عليهم السلام دارم، و نيز اعتقاد و ارادتي كه به امامزادگان واجب التعظيم سلام الله عليهم -من جمله، بانوي صبر و فضيلت، حضرت زينب كبري سلام الله عليها- دارم، و نيز باور قلبي كه به وقوع معجزه و كرامت، از ناحيه آن عزيزان دو عالم دارم، اين قسم مطالب (فوقاني) را خرافه محض مي‌دانم و به هيچ عنوان اعتقادي به آن ندارم و بديهي‌ است كه براي هيچ كس هم نمي‌فرستمش! اميدوارم عمري باشد و باورمندان "دختر خوزستاني" را بيست روز ديگر ببينم تا برايشان ثابت كنم كه آسمان زندگيم، به زمين نيامده و هنوز نفس مي‌كشم!‌ پس قرارمان، ۲۱ شهريور، ان‌شاءالله!

هفتم: دوستم مي‌گفت اپراتورهاي تلفن همراه، تيمي دارند كه با هدف درآمدزايي براي اين شركتهاي محترم، چنين پيامهايي را طراحي مي‌كنند و خلق‌الله را بدينوسيله تيغ مي‌زنند! العُهدة علي الراوي...! http://hadidnews.com/vdci.rarct1ayqbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما

parisa
halala dighe ghonahesh be ghardane shomast man ke mikhastam befrestam