تاریخ انتشار :سه شنبه ۷ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۱۳
تازه ترین نظرسنجی سی ان بی سی نشان داد:

رشد قیمت جهانی طلا طی هفته جاری

قیمت جهانی طلا طی روزهای آینده با افزایش بیشتری روبرو خواهد شد.
رشد قیمت جهانی طلا طی هفته جاری
تازه ترین نظرسنجی سی ان بی سی از کارشناسان و تحلیلگران اقتصادی نشان می دهد که قیمت جهانی طلا طی روزهای آینده با افزایش بیشتری روبرو خواهد شد.

به گزارش حدیدنیوز، سی ان بی سی گزارش داد: کارشناسان اقتصادی بر این باورند که فدرال رزرو آمریکا تا اوایل سال ۲۰۱۴ میلادی اجرای محرک پولی را متوقف نخواهد کرد و این مساله موجب افزایش قیمت طلا در کوتاه مدت خواهد شد.



بر اساس این گزارش در نظرسنجی اخیر سی ان بی سی بیش از ۶۸ درصد کارشناسان اقتصادی پیش بینی کردند که قیمت طلا در هفته جاری با افزایش روبرو خواهد شد.



۱۸ درصد کارشناسان اقتصادی نیز اعلام کردند که قیمت طلا در روزهای آینده کاهش خواهد یافت و ۱۴ درصد تحلیلگران اقتصادی نیز بر این باور بودند که قیمت طلا در روزهای آتی تغییر چندانی نخواهد داشت.



کارشناسان اقتصادی معتقدند که در صورت ادامه اجرای محرک پولی ۸۵ میلیارد دلاری فدرال رزرو ارزش دلار بیش از پیش کاهش خواهد یافت و این مساله به نفع قیمت طلا خواهد بود.



قیمت طلا هفته گذشته تحت تاثیر آمارهای ناامید کننده بازار اشتغال آمریکا بیش از ۱.۷ درصد افزایش یافته است. به نظر می رسد متوقف کردن محرک پولی در شرایط کنونی در اولویت برنامه های فدرال رزرو قرار ندارد. قیمت طلا برای نخستین بار در ۱۳ سال اخیر با کاهش روبرو شده است.



کارشناسان اقتصادی در این نظرسنجی همچنین در خصوص رسیدن قیمت هر اونس طلا به سطح قیمتی ۱۴۰۰ دلاری تا پایان امسال اختلاف نظر زیادی داشتند.



به گزارش طلا در حالی که برخی کارشناسان اقتصادی معتقدند قیمت طلا تحت تاثیر کاهش ارزش دلار به زودی به بیش از ۱۴۰۰ دلار خواهد رسید ولی برخی دیگر از کارشناسان با این نظر مخالف هستند و افزایش قیمت طلا را موقتی و زود گذر می دانند. http://hadidnews.com/vdcaoonu.49nim15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما