تاریخ انتشار :سه شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۱۸
دلالان و برخی مشاوران املاک در این شهر امتیاز مسکن مهر را ۱۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌کنند.
فروش امتیاز مسکن مهر ممنوع/امتیاز مسکن مهر ۱۵ میلیون
علیرغم اینکه شرکت عمران پردیس نقل و انتقال امتیاز مسکن مهر را ممنوع می‌داند، دلالان و برخی مشاوران املاک در این شهر امتیاز مسکن مهر را ۱۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌کنند.

به گزارش حدیدنیوز، شرکت عمران پردیس در تازه‌ترین اطلاعیه خود اعلام کرده که نقل و انتقال امتیاز مسکن مهر ممنوع است، لذا توصیه می‌شود از انتقال و فروش امتیاز مسکن مهر خود خودداری نمایید چرا که هر گونه تبعات و عواقب ناشی از انجام این امر، متوجه متقاضی مسکن مهر و خریدار است.



بر اساس گزارش میدانی صورت گرفته،نقل و انتقال امتیاز نه تنها پارسال بلکه امسال نیز انجام می شود.



برای اینکه از خرید و فروش امتیاز مسکن مهر اطلاعات بیشتری به دست بیاوریم ،وارد یکی از بنگاه‌های مسکن در شهر پردیس شدیم و وقتی به بنگاه مسکن رفتیم، متصدی گفت که باید هرچه زودتر برای خرید امتیاز اقدام کنید، چرا که امتیاز مسکن مهر روز به روز در حال گران شدن و در حال اتمام است.



وی که خود را استادی معرفی کرد گفت: امتیاز مسکن مهر سال گذشته به ۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شد، اما حال که قیمت مسکن نسبت به پارسال رشد کرده است و واحدها در حال تکمیل شدن است امتیاز خرید و فروش مسکن مهر نیز به ۱۵ میلیون تومان افزایش یافت.



*دلالان و مشاوران املاک:خرید و فروش امتیاز مسکن مهر غیرقانونی نیست



وی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود خرید و فروش امتیاز مسکن مهر غیرقانونی است، گفت: به هیچ وجه این کار غیر قانونی نیست، چرا که در این معامله شما از فروشنده امتیاز، یک وکالت بلاعزل می‌گیرد همان کاری که سالهاست برای فروش واحدهای مسکونی وام‌دار در تهران در دفترخانه ها انجام می‌شود.



استادی ادامه داد: اگر امتیاز مسکن مهر را نخرید فرصت را از دست داده‌اید، چرا که افرادی هستند که با ۳۰ میلیون تومان در حال حاضر صاحب یک مسکن ۱۲۰ میلیون تومان هستند.



بنابراین گزارش،در حال حاضر برخی از ساکنان مسکن مهر با مراجعه به بنگاه‌های مسکن قصد دارند تنها پس از یک سال سکونت واحد مسکونی خود را بفروشند.



در حال حاضر قیمت یک واحد مسکونی ۶۰ متری (مسکن مهر) یک سال ساخت در شهر پردیس ۸۵ میلیون ، ۶۴ متری ۹۰ میلیون تومان و ۹۸ متری ۱۰۵ میلیون تومان است. http://hadidnews.com/vdchv6ni.23n-idftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما