تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۱۹
خودروساز آلمانی بی.ام.دبلیو به همراه شرکت آلپاین از محصول جدید D۳ Bi-Turbo که در کلاس سری ۳ این شرکت است رونمایی کرد.
بی.ام.دبلیو دیزلی+عکس
به گزارش حدیدنیوز، خودروساز آلمانی بی.ام.دبلیو به همراه شرکت آلپاین از محصول جدید D۳ Bi-Turbo که در کلاس سری ۳ این شرکت است رونمایی کرد.







این خودرو دیزلی دارای شتاب صفر تا صد در ۴٫۶ ثانیه و حداکثر سرعت ۲۷۸ کیلومتر در ساعت است تا بدین ترتیب این خودرو سریع ترین خودرو دیزلی در جهان باشد.


شرکت آلپاین یک ECU و نرم افزار جدید را به بی.ام.دبلیو آلومنیومی‌۳٫۰ لیتری افزوده است تا با دو موتور توربوشارژ کوچک موتور این خودرو با اینرسی پایین تر دارای پاسخ دهی سریع تری باشد.



در ضمن در این مدل بروز رسانی سیستم خنک کننده بزرگتر انجام شده تا خروجی بهتری به میزان ۳۵۰ اسب بخار و ۵۵۳ پوند بر فوت نیروی گشتاور داشته باشد و برای این که از نیروی گشتاور بهترین بهره برداری شود آلپاین بر روی گیربکس ZF  اتوماتیک کار تخصصی تری انجام داده تا با ۸ سرعت و البته حالت انتخابی دستی در دسترس کاربران قرار گیرد.



در ضمن نمای بیرونی کاملا منطبق با مد روز بوده و چرخ‌های ۱۹ اینچی به ترمزهای برمبو مجهز شده اند و در داخل نیز انواع پیشرفت‌های بصری از جمله پوشش فرش چرمی‌و.. به همراه یک سیستم صوتی مجهز به چشم می‌خورد.



به هر حال D۳   بی توربو در هر دو نوع سدان با قیمت ۴۶ هزار پوند و واگن با قیمت ۴۸ هزار پوند در دسترس خواهند بود. http://hadidnews.com/vdcbzzb5.rhb0gpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما