تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۵۶
شرکت خدمات ارتباطی رایتل که به عنوان اپراتور سوم و با ارائه خدمات نسل سوم در حال فعالیت است از هفته گذشته دچار اختلال در سرویس اینترنت نسل سوم شده است.
اختلال در سرویس اینترنت رایتل همچنان ادامه دارد

به گزارش حدیدنیوز به نقل از پرسش از ابتدای هفته گذشته و همزمان با شروع به‌کار تیم جدید مدیریتی که در دولت یازدهم منصوب شده‌اند  شرکت رایتل دچار اختلال در ارائه سرویس اینترنت خود که تحت عنوان دیتا در حال سرویس‌دهی می باشد شده است.

به دنبال تماس خبرنگار «پرسش» که هفته گذشته با مرکز تماس مشتریان شرکت رایتل انجام شده است، اپراتور مرکز تماس اعلام نمود در حال حاضر اختلالی در سرویس اینترنت وجود دارد که به‌زودی و حداکثر تا آخر هفته برطرف می‌گردد که البته این اختلال که نزدیک به دوهفته از آن می‌گذرد همچنان برطرف نشده است.



طبق آخرین تماسی که خبرنگار «پرسش» عصر امروز(چهارشنبه) با مرکز تماس مشتریان شرکت خدمات ارتباطی رایتل گرفته است کارشناسان مرکز تماس اعلام نمودند این اختلال به علت بروزرسانی است که در حال انجام است و به‌زودی برطرف می‌گردد.



انتظار می‌رود که اختلالاتی از این دست که افراد زیادی را با مشکل مواجه می‌کند از طریق روابط عمومی شرکت و از طریق پایگاه اطلاع رسانی رایتل اعلام شود تا کاربران این اپراتور دچار سردرگمی نگردند.



گفتنی است آخرین خبر درج شده در بخش اخبار پایگاه اطلاع رسانی شرکت رایتل مربوط به ششم مهرماه با عنوان «مردم منتظر تحول در توسعه رایتل باشند» می‌باشد و هیچ خبر یا پیامی در ارتباط با اختلال یاد شده درج نشده است.

http://hadidnews.com/vdcjyte8.uqemhzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما

scrooge
هنوز این اختلال برطرف نشده. البته برای بنده حدود یک هفته هست در جاده مخصوص کرج قطع هست. به رایتل هم زنگ میزنم میگن سمت کرج اختلال داریم معلوم نیست کی رفع بشه!
دو ماه بود داشتم استفاده می کردم از آخر هفته قبل کاملآ قطع شده.