تاریخ انتشار :يکشنبه ۷ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۰۴
سایه تحریم سنگین فیفا روی فوتبال ایران

م.ر و ر.ک هم در تبانی نقش داشتند

در پی وارد شدن اتهام تبانی به محسن قهرمانی داور دیدار پرسپولیس و سپاهان هر روز اخبار جدیدی منتشر می‌شود.
م.ر و ر.ک هم در تبانی نقش داشتند
در پی وارد شدن اتهام تبانی به محسن قهرمانی داور دیدار پرسپولیس و سپاهان هر روز اخبار جدیدی منتشر می‌شود که دلالت بر وخامت اوضاع دارد.



به گزارش حدیدنیوز، در پی وارد شدن اتهام تبانی به محسن قهرمانی داور دیدار پرسپولیس و سپاهان هر روز اخبار جدیدی منتشر می‌شود که دلالت بر وخامت اوضاع دارد.

این پرونده‌ها که مثل زنجیری به هم مرتبط هستند وضعیت فوتبال کشور را عصف‌بار جلوه می‌دهند و مردم فوتبالدوست کشور را نگران می‌کنند. از سوی دیگر اگر این اخبار به فیفا برسد تحریم سنگینی دامن ایران را خواهد گرفت که ترکش‌هایش به حضور تیم ملی در جام‌جهانی هم اصابت خواهد کرد.

از عواقب این اتفاق که بگذیم پرونده محسن قهرمانی هر روز سنگین‌تر می‌شود. یک منبع آگاه در فدراسیون فوتبال به تهران‌پرس گفت:ردپای داوران دیگری هم در این پرونده وجود دارد.

وی تصریح کرد: ما هم مثل مردم زیاد از این مسائل سر در نمی آوریم اما ظاهراً همه چیز به فصل گذشته باز می گردد و اگر می خواهید سرنخی پیدا کنید بهتر است به محرومـیت م.ر و ر.ک داوران شناخته شده فوتبال ایران نگاهی بیاندازید.

این منبع آگاه که نخواست نامش فاش شود تاکید کرد: که فصل قبل این داوران و چند تن دیگر را محروم کردند اما با توصیه برخی ها (!) دوباره بازگشتند و در لیگ برتر سوت زدند.

به نظر می‌رسد پرونده تبانی به‌جای رسیدگی در کمیته انضباطی بهتر است به آگاهی تهران ارجاع داده شود چرا که هر روز سرنخ‌های جدیدی در آن کشف می‌شود. http://hadidnews.com/vdcbz5b5.rhb0spiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما