تاریخ انتشار :جمعه ۵ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۰۱:۲۲
با توجه به نیاز مبرم استقلال به گل زدن

استقلال در بازی برگشت با چه ترکیبی بازی می‌کند؟

قلعه‌نویی به خاطر نیاز مبرم به گل زدن و تلافی باخت دو بر صفر از دو مهاجم همزمان استفاده می کند.
استقلال در بازی برگشت با چه ترکیبی بازی می‌کند؟
قلعه‌نویی به خاطر نیاز مبرم به گل زدن و تلافی باخت دو بر صفر از دو مهاجم همزمان استفاده کند و مجیدی یا آرش برهانی را از اول به میدان بفرستد.



به گزارش حدیدنیوز، آندو و نکونام با دریافت کارت زدر در بازی با اف سی سئول، دیدار برگشت و انتقامی استقلال در ورزشگاه آزادی را از دست دادند. حالا قلعه‌نویی برای پر کردن جای این دو بازیکن فیکس تیم ملی کار سختی در پیش دارد که البته حدس زدن اینکه او از چه ترکیبی در بازی برگشت استفاده می‌کند کار جالبی است.

در غیاب نکونام، نفر پشت سر چها هافبک استقلال در سیستم ۱-۴-۱-۴ به احتمال زیاد ساموئل خواهد بود. او که بیشتر عمرش را در پست دفاع مرکزی بازی کرده برای قرار گرفتن جلوی چهار مدافع و پشت سر چهار هافبک کارایی زیادی دارد.

تنها هافبک دفاعی باقیمانده در ترکیب این تیم (غیر از ساموئل) پژمان نوری است که بالاخره می‌تواند پس از مدت‌ها در پست مورد علاقه‌اش بازی کند. احمد جمشیدیان کنار دست پژمان باید وظایف بازیسازی را به عهده بگیرد. او در نیمه دوم بازی روز گذشته به میدان رفت تا در شرایط بازی قرار بگیرد.

سیاوش اکبرپور در سمت چپ خط میانی و خسرو حیدری که محرومیت‌اش را سپری کرده در سمت راست بازی می‌کنند و قاضی با اینکه چند بازی پیاپی نمایش ضعیفی داشته باز هم به عنوان تک مهاجم مقابل حریف کره‌ای بازی خواهد کرد. البته مگر اینکه قلعه‌نویی به خاطر نیاز مبرم به گل زدن و تلافی باخت دو بر صفر از دو مهاجم همزمان استفاده کند و مجیدی یا آرش برهانی را از اول به میدان بفرستد. http://hadidnews.com/vdccmsqi.2bqem8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما