تاریخ انتشار :دوشنبه ۱ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۱۵
شبکه های وهابی که تا قبل از اظهارات مفتی و وزیر کشور تونس حرفی از جهاد نکاح به میان نمی آوردند با توجه به رسوایی های بوجود آمده توسط زنان تونسی، به کلی منکر "جهاد نکاح" و انتساب آن به وهابیون جنگجو در سوریه شدند.
به گزارش حدیدنیوز، هنگامیکه العریفی مفتی وهابی آل سعود فتوای غیر اسلامی"جهاد نکاح" را صادر کرد، انتظار داشت این فتوا اهرمی برای نگهداشتن "وهابیون دور از خانه" در جنگ سوریه باشد.







از آنجا که این کار در واقع "عمل شنیع زنا" بود وسیله ای شد برای رسوایی هر چه بیشتر مسلمان نماهای وهابی،







اما وقتی که برخی از دولتمردان عربی از فجایع غیراسلامی وغیرانسانی "جهاد نکاح" سخن به میان آوردند شبکه های وهابی منکر چنین فتوایی شدند.







در همین راستا شبکه وهابی کلمه بدون در نظر گرفتن واقعیت های جاری در میان جنجگویان وهابی در سوریه، صراحتا  اعلام کرد:« تمام کسانیکه در زمینه جهاد نکاح صحبت کردند، متفی تونس هم که صحبت کرده، پاسخ یاوه گویی های شیعه، یهود و نصاری و انسان های بی دین را داده است!»







Flash version ۹,۰ or greater is required

You have no flash plugin installed

Click here to download latest version
فیلم مربوط به خبر








کارشناس این برنامه که گویا از اقدامات برخی از کشورهای عربی برای جلوگیری از سفر زنان و دختران به سوریه برای این عمل شنیع بی خبر است در ادامه گفت:« تمام اهل سنتی که عکس العمل نشان دادند خواستند به شایعات که در جامعه وجود دارد و توسط انسان های سکولار و بی دین، یهودیان، نصاری و شیعیان مطرح شده، پاسخ دهند.»



 



این اظهارات در حالی است که روز جمعه گذشته برای اولین بار مفتی کشور تونس در کنفرانسی مطبوعاتی از سفر دختران تونسی به سوریه خبر داد و گفت:« جهاد نکاح یک فساد اخلاقی و تربیتی و ترویج فحشا است.»

از سوی دیگر لطفی بن جدو وزیر کشور تونس طی روزهای اخیر از بازگشت دختران و زنانی بارداری که برای "جهاد نکاح" به سوریه رفته بودند، خبر داد.



 

وی که در مجلس ملی تونس به ارائه گزارش می پرداخت از سکوت مسئولین این کشور در مقابل رسوایی هایی بوجود آمده برای این کشور ابراز نارضایتی کرد.


گفتنی است که پس از اظهارات وزیر کشور تونس، تبلیغات رسانه ای در این کشور علیه "جهاد نکاح" شروع شده است.







در پایان باید افزود؛ قطعا علما و پیروان اهل سنت همانند شیعیان با این عمل غیر اسلامی مخالف بوده و هستند و هیچ مسلمانی مرتکب چنین کاری نشده و نمی شوند و مرتکبین عمل شنیع " جهاد نکاح" وهابیونی هستند که سعی در انتساب خود به مسلمانان اهل سنت دارند. http://hadidnews.com/vdcbw9b5.rhbswpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما