تاریخ انتشار :دوشنبه ۱ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۲۳
امروز در نیویورک صورت می‌گیرد

دیدار ظریف با اشتون و ویلیام هیگ

وزیر امورخارجه کشورمان امروز در نیویورک با مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و ده ها تن از همتایان خود از جمله وزیر‌خارجه انگلیس به گفتگو و رایزنی خواهد پرداخت.
به گزارش حدیدنیوز به نقل از سراج۲۴ ، محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان که در نیویورک به سر می‌برد امروز(دوشنبه) برنامه فشرده ای شامل دیدار با ده ها تن از همتایان خود و نیز کاترین اشتون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا دارد.



ظریف ساعت ۹ صبح امروز به وقت محلی با کاترین اشتون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا دیدار و گفت‌وگو می‌کند. وی همچنین بعدالظهر با همتای بریتانیایی خود، ویلیام هیگ دیدار و گفتگو می‌کند.



رئیس دستگاه دیپلماسی کشورمان همچنین قرار است با چندین همتای دیگر خود از جمله وزرای خارجه ترکیه، استرالیا، یونان، هلند و ژاپن نیز دیدار داشته باشد.



ظریف روز گذشته با خاویر سولانا، مسؤل سابق سیاست خارجی اتحادیه اروپا، اخضر ابراهیمی فرستاده سازمان ملل در امور سوریه و تعدادی از سیاستمداران برجسته آمریکا از جمله رئیس شورای روابط خارجی این کشور به گفتگو و رایزنی پرداخت.



خاطر نشان می شود وزیر امور خارجه کشورمان در رأس هیأتی به منظور شرکت در شصت و هشتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل به نیویورک سفر کرده است و قرار است آقای روحانی، رئیس جمهور کشورمان امروز راهی نیویورک شود. http://hadidnews.com/vdccsoqi.2bqpe8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما