تاریخ انتشار :يکشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۴۲
ورود تاکسی‌های چینی به ناوگان تاکسی رانی

ارابه‌های مرگ چینی تاکسی شهروندان تهرانی می شوند!

این تاکس ها در شرایطی وارد می شوند که بنا بر اعلام سازمان استاندارد کیفیت آنها بسیار پایین است.
ارابه‌های مرگ چینی تاکسی شهروندان تهرانی می شوند!
 در شرایطی که سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی را پشت سر گذاشته‌ایم چندی است که شاهد ورود خودروهای چینی MVM به ناوگان تاکسیرانی هستیم. سابقه ورود خودروهای چینی در حمل و نقل کشور به حضور کامیون‌های چینی و همچنین خودروهای هوو باز می گردد که خاطره خوشی در ذهن مردم از خود به جای نگذاشته است. سیل تصادفات رانندگی در دورانی که این خودروها به میزان فراوان در جاده‌ها تردد می کردند باعث شده است که کسی فکر این را هم نکند که روزی خودروهای چینی وارد ناوگان تاکسیرانی شوند.



به گزارش حدیدنیوز به نقل از تهران پرس خبر ورود خودروهای چینی به ناوگان تاکسیرانی کشور در حالی منتشر شد و کم کم به در میان تاکسی‌ها جا باز کرد که مجتبی شفیعی رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل از تمایل کم خودروسازان تولید داخل به اختصاص خودرو به ناوگان تاکسیرانی خبر می داد.



تولید خودرو طی یکسال گذشته بنا بر اعلام خودروسازان با توجه به مشکلات این صنعت با کاهش رو به رو بوده است اما طبق آمار وزارت صنعت معدن و تجارت این کاهش تولید دلیل بر بی تمایلی خودروسازان برای اختصاص خودرو به ناوگان تاکسیرانی نمی شود و خودروسازی داخل همچنان قبلیت این را دارد که مشکل تاکسی رانی را برطرف کند.



از طرفی بنا بر اعلام سازمان استاندارد خودروهای چینی حتی نصف استاندارد خودروهای تولید داخل را ندارند و از لحاظ کیفی در درجه بسیار پایینی قرار دارند. این در حالی است که ما در صنعت خودرو بسیار سرامد تر از خودروسازان چینی هستیم و لزومی ندارد که برای ناوگان تاکسیرانی از این خودروها استفاده کنیم.



حال سوالی که مطرح می شود این است که چه کسانی از ورود خودروهای چینی به ناوگان تاکسیرانی کشور سود می برند؟



آیا عناصری وجودد داند که به عنوان مافیا به دنبال سودجویی هستند و منافع مردم را این خصوص در نظر نمی گیرند؟ مردم همچنان خاطره خودروهای نامناسب چینی را فراموش نکرده‌اند و باید دید در این خصوص مسئولین چه تصمیمی خواهند گرفت.



تهران پرس به زودی پشت پرده ورود خودروهای چینی بعنوان تاکسی را منتشر خواهد کرد. http://hadidnews.com/vdcf11d0.w6dtyagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما