تاریخ انتشار :يکشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۴۶
هر روز نقش ستاد منشور اخلاقی در فوتبال کم رنگتر می شود، همچنان بر منتقدان علیپور و ستادش اضافه می شود.
ممنوعیت تردد برای مربی معروف/ممنوع الخروجی استقلالی ها و...

مربی معروف ممنوع التردد شد!
برگزاری اجلاس سران غیر متعهدها در تهران، باعث محدودیت های رفت و آمد در برخی مناطق از جمله منطقه ولنجک شده است.
به گزارش حدیدنیوز؛ برخی از ستاره های فوتبال ایران نیز در این منطقه زندگی می کنند که از جمله آنها می توان به سرمربی معروف لیگ برتری اشاره کرد. وی که در چند روز گذشته با مشکلاتی برای رفت و آمد روبرو بوده، با علی سعیدلو معاون بین الملل رئیس جمهور تماس گرفته تا مشکلاتش را حل کند. این مربی معروف گفته: «باید یک کارت تردد بگیریم که دیگر مشکلی برای رفت و آمد نداشته باشم.»

تمام استقلالی ها ممنوع الخروج شدند!
استقلال هنوز یک ریال از قراردادهای مالی بازیکنان و کادر فنی اش را پرداخت نکرده که این موضوع دردسرهای زیادی را برای استقلالی ها رقم زده است
به گزارش حدید نیوز؛ در شرایطی که سازمان امور مالیاتی کشور به باشگاه ها ابلاغ کرده بود باید تمامی بدهی های مالیاتی بازیکنان و مربیان خود را تسویه کنند استقلالی ها به خاطر بحران های مالی که در این دو سه ماه گریبان گیرشان شده نتوانستند مالیات های بازیکنان و مربیان خود را پرداخت کنند به همین خاطر تمام استقلالی ها از سوی این سازمان ممنوع الخروج شده اند.وقتی این موضوع به اطلاع باشگاه استقلال و شخص امیر قلعه نویی رسید عملا" این مربی از فکر برگزاری اردوی برون مرزی خارج شد ضمن این که فهمید باشگاه استقلال پولی هم برای تامین هزینه های اردوی خارج از کشور ندارد.گفته می شود میزان بدهی های مالیاتی استقلالی ها رقمی در حدود ۱۰ تا ۴۰ میلیون تومان است که باید هر چه سریع تر این مبالغ را پرداخت کرده و پرونده ممنوع الخروج بودن خود را ببندند.

اختلاف شدید بین کی روش و ژوزه
کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران و مانوئل ژوزه سرمربی پرسپولیس که در گذشته مشکلات فراوانی با یکدیگر داشتند، در تهران نیز به مشکل خورده اند.
به گزارش حدید نیوز؛ به نقل از منابع موثق خبری، بعد از بازی داماش و پرسپولیس که منجر به شکست قرمزها شد، ژوزه در جمع بازیکنان از کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی انتقاد کرد و گفت، او بازیکنانش را در اردوی تیم ملی خسته کرده و باعث این شکست شده است. انتقادهای ژوزه نیز سریعا به کی روش منتقل شد تا او نیز به سرمربی پرسپولیس پیغام دهد: «فعلا من اینجا رئیس هستم!»
از زمانیکه کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی پرتغال شد، ژوزه با او مشکل پیدا کرد. بعد از ناکامی تیم ملی پرتغال در جام جهانی ۲۰۱۰ نیز ژوزه انتقادات خود را از این مربی افزایش داد. کی روش و مانوئل ژوزه در حال حاضر اختلافات عمیقی با هم دارند که بی شک تقابل آنها می تواند به تیم ملی و پرسپولیس ضربه بزند.


چرا مسولان ستاد منشور اخلاقی پست می گیرند؟!
در حالی که با گذشت هر روز نقش ستاد منشور اخلاقی در فوتبال کم رنگتر می شود، همچنان بر منتقدان علیپور و ستادش اضافه می شود.
به گزارش حدید نیوز؛ آنها که به ستاد منشور اخلاقی رفت و آمد زیادی دارند می گویند تمام مسولان این ستاد که از نزدیکان حجت السلام علیپور هستند، بعد از مدتی در فوتبال پست گرفته اند! اولین مسول دفتر وی در حال حاضر سرپرست تیم ملی نونهالان است. وی سال گذشته ستاد منشور اخلاقی را ترک کرد و در پست جدید به فعالیت پرداخت. از ابتدای فصل جاری لیگ برتر نیز مسول دفتر علیپور، ستاد منشور اخلاقی را ترک کرد و معاون اجرایی باشگاه پیکان تهران شد! پیش بینی می شود در ادامه نیز سایر مسول دفتران وی، پست های دیگری در فوتبال بگیرند.

مربی معروف سر مدافع داد می زند تا بقیه بترسند!
گفته می شود یکی از مربیان لیگ برتر، یکی از بازیکنان تیمش را به این دلیل جذب کرده که بعد از شکست های تیمش از او انتقاد کند تا دیگران حساب کار دستش بیاید!
به گزارش حدید نیوز، این شایعه جدی حتی در رختکن تیم نیز مطرح شده است. برخی از بازیکنان بارها به شوخی و جدی این موضوع را به هم گفته اند. بازیکن مذکور که در یکی از تیم های موفق لیگ برتر بازی می کرد، در تابستان به تیم فعلی اش ملحق شد که این انتقال، با انتقاد رسانه ها روبرو شد. مربی معروف نیز بعد از نتایج اخیر تیمش که چندان مطلوب نبوده، در رختکن تیم بارها به انتقاد از او پرداخته و سرش داد و بیداد کرده است. جالب اینجاست که برخی از بازیکنان که حتی مقصر اصلی ناکامی تیم بودند، ازانتقادهای مربی در امان ماندند. گویا فعلا این بازیکن تبدیل به اهرمی شده تا مربی معروف دیگر بازیکنان را از طریق داد و بیداد کردن بر سرش، بترساند!

فحش بدهید از تیم تان امتیاز کم می شود
حسن زاده رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاهها را تهدید به کسر امتیاز کرد.
به گزارش حدید نیوز؛ او در پاسخ به این سوال که چه راهکاری برای کاهش تنش در استادیوم ها و فحاشی علیه بازیکنان دارید، می گوید: «طبیعتا ما با احکام انضباطی خود سعی می کنیم این تنش ها را کاهش دهیم اما در کل این باشگاهها هستند که باید با فرهنگ سازی، مانع از وقوع این اتفاق ها شوند.» اخیرا در جریان بازی داماش گیلان و پرسپولیس طرفداران گیلانی حرف های رکیکی علیه سید جلال حسینی کاپیتان قرمزها به زبان آوردند که باعث عصبانیت شدید این بازیکن شد. حسن زاده در این باره می گوید: «من تمام این حرف ها را شنیدم. همه نکات را یادداشت کردم و منتظر گزارش ناظر بازی هستم.» او به کاهش امتیاز تیم ها اشاره می کند و می گوید: «ما کسر امتیاز را در دستور کار داریم. تمام طرفداران تیم هایی که قبلا به آنها تذکر دادیم یا جریمه شان کردیم اگر دوباره اقدام به چنین کاری کنند، قطعا تیم شان با کسر امتیاز روبرو می شود.»

http://hadidnews.com/vdcb.wb5urhbssiupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما