تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۵۱
بارها در همین رسانه درباره فعالیت های اقتصادی رویانیان گزارش هایی را به نظر خوانندگان رسانده بودیم.
صدرا با رانت وبدون گذران مراحل حقوقی فعالیت می کرد
به گزارش حدیدنیوز، بارها در همین رسانه درباره فعالیت های اقتصادی رویانیان گزارش هایی را به نظر خوانندگان رسانده بودیم. در اکثر این گزارش ها به موضوع شرکت صدرا اشاره کرده بودیم. شرکتی که به نام باشگاه پرسپولیس و برای درآمدزایی این باشگاه راه اندازی شده بود . 


بارها در همین رسانه درباره فعالیت های اقتصادی رویانیان گزارش هایی را به نظر خوانندگان رسانده بودیم. در اکثر این گزارش ها به موضوع شرکت صدرا اشاره کرده بودیم. شرکتی که به نام باشگاه پرسپولیس و برای درآمدزایی این باشگاه راه اندازی شده بود .

این شرکت که با رویانیان و بدون گذران مراحل حقوقی فعالیت می کرد با در یافت مبالغی از شهروندان به آنها قول تعویض خودور فرسوده می داد. قولی که باعث شد هم اکنون مردم پشت در دادگاه در انتظار محاکمه صدرا باشند.

رویانیان که با افتحار از این شرکت نام می برد و آن را نوعی درآمدزایی موفق برای باشگاه می دانست این روزها حرفی از صدرا به میان نمی آورد و شنیده می شود به دنبال لابی برای احضار نشدن به دادگاه می گردد.

علی ای حال باز هم بر حسب وظیفه اطلاع رسانی این موضوع را به گوش مردم و مسئولان می رسانیم که محمد رویانیان در زمینه درآمدزایی برای باشگاه پرسپولیس در مواردی قانون را دور زده است. بهتر است مسئولان سازمان بازرسی به این موضوع ورود کنند و ذهن رسانه ها و مردم را روشن سازند.

شاید برای خوانندگان جالب باشد بدانند که رویانیان چگونه دایی را به پرسپولیس آورده است.زنجانی مالک بیلیاردر باشگاه راه آهن سورینت در توافق با رویانیان بابت اسپانسر بودن سورینت روی پیراهن پرسپولیس در بازی های حساس علی دایی را به پرسپولیس داد. اینها گوشه ای از فعالیت های لابی گونه رویانیان است.

جالب است بدانید او بزودی از این سمت عزل خواهدشد. http://hadidnews.com/vdceff8w.jh8nei9bbj.html
منبع : تهران پرس
نام شما
آدرس ايميل شما