تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۲۱
مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا

شکست مردان آقای خاص در شب طوفانی مسی

اولین بازی که در آن اولین شکست چلسی در لیگ قهرمانان اروپا پس از بازگشت آقای خاص رقم خورد.
شکست مردان آقای خاص در شب طوفانی مسی
در شب ثبت اولین باخت خانگی اروپایی چلسی مقابل نماینده سوئیس، نایب قهرمانان فصل گذشته سری A، نایب قهرمان رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در فصل پیش را با شکست بدرقه کرد. 

به گزارش حدیدنیوز، در دومین شب از هفته نخست لیگ قهرمانان اروپا و در گروه E این رقابت‌ها، چلسی انگلیس قهرمان فصل گذشته رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، در ورزشگاه استمفوردبریج شهر لندن با نتیجه ۲ بر یک برابر تیم بازل سوئیس تن به شکست داد.

در اولین بازی که در آن اولین شکست چلسی در لیگ قهرمانان اروپا پس از بازگشت آقای خاص رقم خورد، آبی پوشان در حالی ۳ امتیاز را به قهرمان فصل گذشته لیگ سوئیس تقدیم کردند که از دقیقه ۴۵ با گلی که اسکار برای آنها به ثمر رساند تا دقیقه ۷۱ از حریف پیش بودند. محمد صالح در دقیقه ۷۱ گل تساوی بازل را به ثمر رساند و ۱۰ دقیقه پس از او مارکو استلر گل دوم و پیروزی بخش این تیم را زد تا سوئیسی‌ها انتقام شکست فصل گذشته خود در مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا را از چلسی گرفته باشند.

در دیگر بازی گروه E، تیم شالکه آلمان در خانه با نتیجه ۳ بر صفر بر استوابخارست رومانی غلبه کرد که در این بازی، آتسوتو اوچیدا (۶۷)، کوین پرینس بواتنگ (۷۸) و یولیان دراکسلر (۸۵) برای تیم چهارم فصل گذشته بوندس لیگا گلزنی کردند.

یکی دیگر از اتفاقات مهم بازی‌های شب دوم از هفته اول مرحله گروهی، پیروزی ناپولی ایتالیا برابر بورسیا دورتموند، نایب قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا بود. نایب قهرمان فصل گذشته سری A ایتالیا در ورزشگاه سن پائولو شهر ناپل با نتیجه ۲ بر یک بر زردپوشان آلمانی غلبه کرد تا ثابت کند شانس‌اش برای صعود از گروه F کمتر از دیگر‌های تیم‌های این گروه نیست. گونسالو هیگواین در دقیقه ۲۹ گل نخست را برای ناپولی به ثمر رساند و لورنزو اینسینیه در دقیقه ۶۷ اختلاف را به ۲ گل افزایش داد. تنها گل دورتموند را هم خوان سونیگا، بازیکن ناپولی که به اشتباه دروازه خود را باز کرد به ثمر رساند تا هر ۳ گل بازی را بازیکنان میزبان زده باشند. در این بازی دورتموند از دقیقه ۳۹ با اخراج رومن وایدنفلر دروازه بان خود، ۱۰ نفره به کارش ادامه داد.

در بازی دیگر گروه F آرسنال انگلیس در خانه مارسی فرانسه به پیروزی ۲ بر یک دست پیدا کرد که در این دیدار تو والکات در دقیقه ۶۴ گل اول و آرون رمزی در دقیقه ۸۴ گل دوم توپچی‌ها را به ثمر رساندند و تک گل میزبان را هم جوردن آیو در دقیقه ۹۰ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

در گروه G پورتو، قهرمان فصل گذشته لیگ پرتغال موفق شد در خانه آسترا وین اتریش با نتیجه یک بر صفر پیروز شود که تک گل این بازی را لوچو گونسالس در دقیقه ۵۵ به ثمر رساند. در بازی دیگر این گروه هم اتلتیکومادرید، تیم سوم فصل گذشته لالیگای اسپانیا در خانه خود با نتیجه ۳ بر یک از سد زنیت سن‌پترزبورگ روسیه گذشت. میراندا در دقیقه ۴۰، آردا توران در دقیقه ۶۴ و لئو باپتیستائو در دقیقه ۸۰ برای اتلتیکو مادرید گلزنی کردند و تک گل زنیت را هالک در دقیقه ۵۸ به ثمر رساند.

و بالاخره در گروه H ، تیم بارسلونا قهرمان لالیگای اسپانیا پذیرایی گرمی از آژاکس آمتسردام هلند کرد و این تیم را با شکست ۴ بر صفر بدرقه کرد که در این بازی لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی کاتالان‌ها هت تریک کرد. مسی گل‌های خود را در دقایق ۲۱، ۵۵ و ۷۵ به ثمر رساند. دیگر گل بارسلونا را هم جرارد پیکه در دقیقه ۶۹ به ثمر رساند.

نبرد تیم‌‌های میلان و سلتیک در بازی دوم گروه نیز با پیروزی ۲ بر صفر میلان میزبان همراه بود که در این بازی امیلیو ایساگیره، بازیکن سلتیک که در دقیقه ۸۳ به اشتباه دروازه خودی را باز کرد، گل نخست و سولی مونتاری در دقیقه ۸۵ گل دوم میلان را به ثمر رساندند. http://hadidnews.com/vdcizyar.t1aw52bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما