تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۴۲
با شکست کشتی گیر اوکراینی نایب قهرمانی تیم کشتی آزاد ایران در رقابت‌های جهانی مجارستان مسجل شد و در صورت کسب مدال برنز توسط اکبری ایران بالاتر از روسیه بر سکوی قهرمانی خواهد ایستاد.
به گزارش حدیدنیوز به مشرق، مسابقات روز سوم و پایانی رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان از بعد از ظهر امروز با برگزاری رقابت‌های وزن ۷۴ کیلوگرم در شهر بوداپست مجارستان درحال برگزاری است.



بر این اساس عزت اله اکبری نماینده کشورمان در وزن ۷۴ کیلوگرم، در دور نخست با نتیجه ۱۰ بر ۲ الکساندر بورکا از مولداوی را شکست داد. وی در دور دوم مقابل جاکوب ماکاراشویلی از گرجستان را با نتیجه ۷ بر صفر به برتری دست یافت تا در دور بعد به مصاف مورا بلانکو از کوبا برود.



در این وزن نماینده اوکراین مقابل کشتی گیر ژاپنی شکست خورد و بدین ترتیب عنوان نایب قهرمانی ایران تا کنون مسجل شده است.



همچنین کاهابر هوبژتی نماینده وزن ۷۴ کیلوگرم تیم روسیه نیز مقابل حریف هندی خود شکست خورد و با توجه به کشتی این هندی در دور بعد مقابل جردن باروفس قهرمان المپیک و جهان از آمریکا احتمال اینکه نماینده روسیه از دور رقابت‌ها حذف شود و امتیاز کسب نکند بسیار زیاد است . بدین ترتیب تیم ایران این شانس را دارد تا با کسب تنها یک مدال برنز عنوان قهرمانی را نیز از آن خود کند.



به گزارش مشرق، تا این لحظه تيم ايران با كسب دو مدال طلا توسط حسن رحيمي و رضا يزداني و دو مدال برنز توسط احسان لشگري و مسعود اسماعيل‌پور و يك مقام دهمي كميل قاسمي با ۳۷ امتياز در جايگاه دوم قرار دارد، روسيه با ۴۴ امتياز در جايگاه اول قرار دارد و اوكراين با ۲۷ امتياز سوم است. تيم گرجستان نيز با ۲۳ امتياز در جايگاه چهارم قرار دارد. http://hadidnews.com/vdcgzu9x.ak9nw4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما