تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۵۷
افشاگر فرانسوی مچ آمریکا را گرفت

فیلم های ساختگی از حمله شیمیایی سوریه

«... در آن فیلم‌ها آفتاب در بالاترین نقطه آسمان است، از این هم می‌توان نتیجه گرفت، که آنها قبلا فیلم برداری شده‌اند.»
فیلم های ساختگی از حمله شیمیایی سوریه
به گزارش حدیدنیوز، وب سایت رادیو زمانه (radiozamaneh) با انتشار یادداشتی به اظهارات تری میسان، نویسنده مشهور فرانسوی، اشاره کرده که دروغ بودن ادعاهای آمریکا و متحدانش درباره حوادث اخیر سوریه را اثبات می کند.



در این نوشتار ضمن بیان اینکه «تجربه دروغ‌سازی‌های بوش/چینی/رامسفلد برای حمله به عراق، مردم آمریکا و نخبگان این کشور را بسیار حساس کرده» آمده است:

تری میسان -نویسنده فرانسوی کتاب دروغ بزرگ [کتابی درباره دروغ پردازی های آمریکا در حادثه ۱۱ سپتامبر]– با ذکر آمارهای بسیار متفاوت دولت‌های غربی می نویسد: همه سازمان‌های اطلاعاتی متحدان به کادرهای ویدئویی استناد می‌کنند. مثلا، ایالات متحده صدها نفر در یوتیوب یافتند، و وزیر دفاع فرانسه فقط ۴۷ نفر پیدا کرد. واشنگتن و پاریس همه این شواهد را معتبر حساب می‌کنند. اما برخی از آنها در ساعت ۷ صبح به وقت دمشق در اینترنت منتشر شده بود (این واقعیت نشان‌دهنده آن است، که آنها در تاریخ ۲۰ اوت در یوتیوب واقع در کالیفرنیا منتشر شده بودند)، ولی در آن فیلم‌ها آفتاب در بالاترین نقطه آسمان است، از این هم می‌توان نتیجه گرفت، که آنها قبلا فیلم برداری شده‌اند.


تیری میسان به علت نگارش کتاب "دروغ بزرگ" از آمریکا اخراج شد


وجود تعداد زیادی کودک در میان کشته‌شدگان را همه ناظران نامتناسب می‌دانند. ایالات متحده تعداد آنها را ۴۲۶ نفر، یعنی بیش از یک سوم حساب می‌کند. بسیاری از ناظران (غیر از سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا و همتایان فرانسوی آنها) از این واقعیت در حیرتند که همه کودکان تقریبا همسن و سال هستند، و هیچ یک از آنها حتی خویشاوندی هم ندارند تا برایشان سوگواری کند. این واقعیت باز هم شگفت‌انگیزتر است، که از این گاز فقط کودکان و مردان سالخورده مسموم شده‌اند، ولی عجیب‌تر این است، که این گاز به زنان رحم کرده است.


پخش گسترده کادرهای ویدئویی به وسیله کانال‌های ماهواره‌ای همراه با تصاویر قربانیان حمله شیمیائی این فرصت را برای خانواده‌های علوی حومه شهر لاتاکی فراهم آورد، که بدانند بر سر کودکان ربوده شده آنها به وسیله “شورشیان” در دو هفته قبل از حادثه، چه آمده است. آنها بلافاصله شناسائی نشدند، زیرا کمتر کسی پس از کشتار جمعی ساکنان روستاهای طرفدار دولت توسط متحدان آمریکا، بریتانیا و فرانسه و هزاران جسد مدفون در گورهای دسته جمعی زنده مانده است.



بر سر کودکان ربوده شده به وسیله شورشیان چه آمده است؟

مقامات آمریکا، بریتانیا و فرانسه همصدا اظهار می‌دارند، قربانیان با گاز سمی فلج کننده اعصاب کشته شده‌اند. این، یا گاز سارین بوده و یا در ترکیب آن گاز سارین وجود داشته است. آنها می‌گویند که به آزمایش به‌عمل آمده در آزمایشگاه‌های مربوطه از نمونه‌های برداشته شده توسط هر یک از سازمان‌های امنیتی خود استناد می‌کنند. اما بازرسان سازمان ملل متحد که برای نمونه برداری به محل حادثه آمده اند، حکم خود را تنها پس از ده روز اعلام خواهند کرد.


روشن نیست، آمریکائی‌ها، انگلیسی‌ها و فرانسوی‌ها از کدام روش آزمایش استفاده کرده‌اند، ولی روش‌های شناخته شده علمی، برای انجام چنین آزمایشاتی به زمان باز هم بیشتری نیاز دارند. هیچ تردیدی در این نیست، که کودکان در اثر مسمومیت شیمیائی کشته شدند و هیچ یقینی هم در این باره که آنها با گاز مسموم شده‌اند، وجود ندارد. درد و رنج ثبت شده آنها در فیلم‌های ویدئویی نشان می‌دهد که رنگ سفید بزاق دهان آنها هنگام مسمومیت با سارین، می‌بایست زرد بشود.

داده‌های سازمان‌های امنیتی آمریکا، بریتانیا و فرانسه به گفتگوی تلفنی ضبط شده استوار است. در این گفت‌وگو، مقام عالیرتبه وزارت دفاع سوریه هراسان با فرمانده یگان دفاعی شیمیائی در باره این حمله صحبت می‌کند. اما این گفت‌وگو به وسیله آمریکائی‌ها، انگلیسی‌ها یا فرانسوی‌ها ردیابی نشده، بلکه از سوی واحد ۸۲۰۰ موساد اسرائیل در اختیار آنها قرار گرفته است.


سندسازی درمورد حمله شیمیایی سوریه کار موساد بوده است


خلاصه کلام، سازمان‌های جاسوسی آمریکا، بریتانیا و فرانسه صد در صد مطمئن هستند که ارتش سوریه تعداد نامعلومی از شهروندان غیرنظامی را با گاز مسموم کرده است:


۱. برای این کار، از نوع جدید گاز کهنه سارین، که فقط مردان و کودکان را مصدوم می‌سازد و هیچ تأثیری روی زنان نمی‌گذارد، استفاده کرده است.


۲. با این که ایالات متحده آمریکا در طول چهار روز ناظر چگونگی تدارک این جنایت بود، اما در مقابل آن هیچ اقدامی بعمل نیاورد.


۳. هنوز قبل از استفاده از آن، این گاز سحرآمیز کودکانی را کشت که دو هفته قبل از حادثه، در منطقه‌ای واقع در بیش از ۲۰۰ کیلومتری محل وقوع حادثه، از سوی جهادی‌ها ربوده شده بودند.

۴. این حادثه به برکت فیلم‌های قابل اطمینان که از حوادث مختلف تهیه شده و از قبل در اینترنت منتشر شده بود، شناسائی شد.


۵. ردیابی گفتگوی تلفنی به وسیله اسرائیل دشمن، موید این حادثه است.


۶. سازمان‌های جاسوسی غربی ابزارهای مخفی در اختیار دارند که بدون نزدیک شدن به بافت‌های آسیب دیده، گاز سارین را تشخیص می‌دهد.


۷. از وقتی که سخن از پانزده بار کاربست این نوع گاز به میان آمد، رژیم سوریه از "خط قرمز" عبور کرد و باید به طریق بمباران‌هایی که آن را از دفاع خود محروم می‌سازد، مجازات شود.







http://hadidnews.com/vdcfyed0.w6dtyagiiw.html
منبع : جام
نام شما
آدرس ايميل شما