تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۱۸
نزدیک به دو سال نیم از ساخت سازه جدید میدان انقلاب می‌گذرد...
میدانی که تخریب شد و هنوز بازسازی نشده است!
هنوز بقایای خرابی این میدان دیده می‌شود که محلی برای آشغال و زباله شده و سنگ و خاک و آجر شکسته در آنجا وجود دارد. این در حالیست که نزدیک به دو سال نیم از ساخت سازه جدید میدان انقلاب می‌گذرد و با وجود صرف هزینه های بسیار اما همچنان قلب پایتخت ضعیف می‌زند.

به گزارش حدیدنیوز به نقل از تهران پرس، حكايت ميدان انقلاب تهران از آن دست داستان‌هايي‌ست كه مسئولان شهري يا در اثر غفلت يا به دليل ساده انگاري شايد هم به دلايلي كه از گفتن آن معذوريم! نماد فراموسونري را در وسط اصلي ترين ميدان شهر ساختند و پس از به هدردادن بودجه ميلياري بيت المال يادشان افتاد دور تا دور آن را حصار بكشند و جايي براي تبليغات شهري باشد تا نماد مقاومت و پايداري مردم ايران.


وضعیت فعلی میدان انقلاب

آيا مردم آن مجمسه قديمي ساده سبزرنگ را كه نمادي از امام راحل همراه با مشتي گرده كرده كه نشان پايداري اسلامي مردم ايران بود را بيشتر مي پسندند يا ستاره شش پر اسرائيل را كه در وسط پرچم منحوس رژيم صهيونيستي خودنمايي مي كند و امروز نيز در قلب ميدان انقلاب به وضوح ديده مي شود؟!


  نماد قبلی میدان انقلاب در کنار میدان فعلی

    نفوذ اسرائيل در قلب تهران!

 نزديك به دو سال است كه پس از صرف بودجه ميلياردي شهرداري تهران براي ساخت سازه جديد ميدان انقلاب مي‌گذرد؛ ارديبهشت ماه سال ۸۹ بود كه آن مجسمه قديمي كه نمادي از امام خميني (ره) همراه با مشت هاي گره شده ي مردم بود، جاي خود را به سازه اي صهيونيستي جديدي داد كه با مخالفت‌هايي روبه رو شد اما شهرداري به جاي تغيير اين سازه دور تا دور آن را حصار كشيد تا جيبش از تبليغات شهري خالي نماند.



همچنين هنوز بقاياي خرابي اين ميدان ديده مي‌شود كه محلي براي آشغال و زباله شده و سنگ و خاك و آجر شكسته در آنجا وجود دارد.اين در حاليست كه نزديك به دو سال نيم از ساخت سازه جديد ميدان انقلاب مي‌گذرد و با وجود صرف هزينه هاي بسيار اما همچنان قلب پايتخت ضعيف مي‌زند.

 ستاره شش پر، عدد ۱۳ و چشم جهان بين نمادهاي اصلي صهيونيست‌ها

اگرچه برخي مسئولان با نقل قول هايي مبني بر اينكه اين سازه منحني وار نماد هنر ايرانيان است خود را به ندانستن زدند اما بايد ديد چنين نمادي در كجاي فرهنگ معماري ايراني اسلامي ما جا دارد؟!

فرمي كه هر انسان آگاهي را به ياد هرم‌هاي ماسوني مي‌اندازد چرا كه ستاره ‌هايي شش پر در كنار هم كه تصوير يك گل پنج پر را نيز در داخل خود جاي داده است، طوري چيده شده اند كه شامل ۱۳ مربع مي‌شود، و همان طور كه ميدانيم ۱۳ عددي مهم در فراماسون است!

 





 



                                                  تصویر ماهواره ای از نماد میدان انقلاب قبل تخریب



علاوه بر آن چهار مربع تیره رنگ، متقارن در رئوس اين گنبد کبود قرار دارند كه اين نوع قرارگرفتن برای به وجود آوردن یکی دیگر از مهمترین نشانه های فراماسون در این سازه است به نام پرگار و گونیا  که در راًس آن نیز باید چشم جهان بین خودنمایی کند که همان مربع های تیره رنگ هستند، تعداد و تقارن قرار گیری این مربع ها برای این است که از تمام  جهات پرگار و گونیا با چشم جهان بین روئیت شود!



توصيه‌ مقام معظم رهبري



اين نمادها و سازه هاي جديد در حالي هر روز در پايتخت ساخته و ديده مي شود كه مقام معظم رهبري در سال ۱۳۸۷ نيز در هفدهمين اجلاس سراسري نماز هشدارهايي را داده بودند؛ ايشان در آن سخنراني فرمودند “صهیونیستها هر نقطه‏ى دنیا که خواستند یک ساختمانى بسازند، آن علامت نحس ستاره‏ى داوود را سعى کردند یکجورى رویش تثبیت کنند. کار سیاسى‏شان اینجورى است”.



متاسفانه مسئولان شهري روز به روز به چنين موضوعاتي اهميت كمتري مي‌دهند چرا كه اگر اين قبيل موضوعات را باور داشته و در راستاي حل آن مي كوشيدند امروز تهران پر از نمادهاي فراماسونري همچون مهمترين ساختمان پايتخت يعني ساختمان هرمي مجلس شوراي اسلامي نبود! http://hadidnews.com/vdcdz50x.yt0kz6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما