تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۲۸
این هفته در برنامه گزیده سخنان علماء Ulemas’ Speech کلامی از آیت الله آقا مجتبی تهرانی با موضوع پرهیز از گناه برای شنوندگان ترجمه و پخش می‌شود.
به گزارش حدیدنیوز به نقل از آنا، سید حامد حسینیان مدیر کانال ندای اسلام،گفت: در برنامه گزیده سخنان علماء تلاش می شود تا بخشهایی از بیانات علماء و بزرگان اسلام که بیانگر نکات آموزنده اخلاقی و عرفانی باشد برای شنوندگان به صورت صوتی پخش و سپس ترجمه شود.



حسینیان افزود: تا کنون در این برنامه از کلام ارزشمند بزرگانی چون مقام معظم رهبری، آیت الله وحید،آیت الله جوادی آملی، آیت الله مکارم شیرازی استفاده شده است و علاقه مندان می توانند برای دستیابی به این برنامه‌ها به قسمت آرشیو سایت کانال ندای اسلام مراجعه کنند.



مدیر کانال ندای اسلام درباره موضوعات آتی این برنامه بیان کرد: در هفته پیش رو بخشهایی از کلام آیت الله خوشوقت با موضوع ارزش معنوی صحیفه سجادیه و تفسیر فرازهایی از ادعیه این کتاب توسط ایشان برای شنوندگان ترجمه و پخش می‌شود.



برنامه گزیده سخنان علماء با ترجمه و تهیه کنندگی روح الله عطایی هر هفته روزهای فرد از ساعت ۱۱:۳۵ الی ۱۱:۴۰ برای مدت پنج دقیقه پخش می‌شود. http://hadidnews.com/vdccmeqi.2bqp18laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما