تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۱۷
حرکت اصلاح طلبان به سمت انحلال شورا!

شورش اقلیت علیه اکثریت/ دیکتاتوری در شورای شهر!

تبلور دیکتاتوری در چهره اصلاح‌طلبان حاضر در شورای شهر تهران.
شورش اقلیت علیه اکثریت/ دیکتاتوری در شورای شهر!
با انتخاب اعضای شورای چهارم شهر تهران که همزمان با انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد، تنوع سلایق این پیش‌بینی را میّسر می کرد که اختلاف سلیقه شورای چهارم را دچار چالش خواهد کرد.

به گزارش حدیدنیوز به نقل از تهران پرس، با انتخاب اعضای شورای چهارم شهر تهران که همزمان با انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد، تنوع سلایق این پیش‌بینی را میّسر می کرد که اختلاف سلیقه شورای چهارم را دچار چالش خواهد کرد.

هرچند در نگاه اول نه تنها اختلاف سلیقه ناپسند نیست اما دیکتاتوری، فرافکنی و تحمیل عقاید به دیگران نمی تواند برآیند خوبی در شورای شهر داشته باشد.

تبلور دیکتاتوری در چهره اصلاح‌طلبان حاضر در شورای شهر تهران

شاید اگر پیش از جنجال انتخاب شهردار تهران، "دیکتاتوری" به عنوان یک اتهام به اصلاح‌طلبان تلقی می‌شد اما پس از آنکه یک عضو این جناح از رای به نامزد موزد تایید اصلاحات سر باز می‌زند، براحتی نقاب از چهره برمی‌دارند و با "خائن" قلمداد کردن الهه راستگو، وی را مورد حمله، هجمه و تهدید قرار می دهند.

پس از آنکه این افراد که به دموکراسی و پایبندی به قانون مدعی‌اند روز پس از رای گیری شهردار تهران، در رسانه‌های اصلاحات وی را خیانت کار به جبهه اصلاحات معرفی نمودند، بار دیگر در جلسه شورای شهر، امروز سه‌شنبه ۱۹ شهریورماه به سیاسی‌کاری خود ادامه داده و جلسه شورا را برهم زدند.

دانشور و مختاباد؛ پیش به سوی انحلال!

این اتفاق زمانی رخ داد که "راستگو" در نطق پیش از دستور خود توضیحاتی در مورد عملکردش در جلسه انتخاب شهردار ارائه کرد و صراحتا گفت که به قالیباف رای داده است. هرچند راستگو در روزهای گذشته نیز به انتقادات تندی علیه جبهه اصلاحات پرداخته و عنوان کرده بود که به وظیفه شرعی خود در قبال مردم تهران عمل کرده است، اما زمانی‌که وی در حال سخنرانی در جلسه شورای شهر بود، دانشور و مختاباد جلسه را ترک می کنند و به دنبال آنان نیز برخی از خبرنگاران اصلاح‌طلب از جلسه خارج می شوند.

شورش اقلیت بر علیه اکثریت!

از این اقدام غیرمنطقی اصلاح‌طلبان به نوعی شورش اقلیت بر علیه اکثریت می توان نام برد. اقلیتی که پیش از این هم ثابت کرده بودند برای نیل به اهداف‌شان از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند، بر علیه اکثریتی دست به شورش زده‌اند که با هدف خدمت به مردم به مدیریت جهادی قالیباف در ۸ سال گذشته رای دادند و بار دیگر او را بعنوان شهردار تهران انتخاب کردند.

هرچند تاریخ نشان می‌دهد اینگونه رفتارها از سوی اصلاح‌طلبان چندان هم غریب نیست، اما این‌بار در شورای شهر به دنبال درگیری‌های سیاسی هستند و با این رویه‌ای که در پیش گرفته‌اند بعید نیست که عاقبت شورای شهر اول در انتظار شورای چهارم نیز باشد. http://hadidnews.com/vdcft0d0.w6dt0agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما