تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۴۸
رییس شورای سیاستگذرای ائمه جمعه با اشاره به این که در انتخابات ریاست جمهوری مردم به یک روحانی رای دادند، از حمایت تمام قد ائمه جمعه از رییس جمهور جدید خبر داد.
به گزارش حدیدنیوز به نقل از فارس، سیدرضا تقوی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه امروز و در دومین روز از بیست و دومین گردهمایی ائمه جمعه کشوذ با قدردانی از حضور رئیس‌جمهور در این جلسه گفت: هیچ نهادی مانند نهاد نماز جمعه در کنار رئیس‌جمهور و دولت قرار ندارد.

وی افزود: رویکرد ائمه جمعه حمایت از دولت بوده است، دولتهای گوناگون گرایشات مختلف سیاسی داشتند اما ائمه جمعه همواره از دولت‌ها حمایت کرده‌اند.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با اشاره به اینکه در انتخابات ریاست جمهوری مردم به یک روحانی رأی دادند گفت: موفقیت شما به منزله موفقیت روحانیت خواهد بود.

تقوی در ادامه با تأکید بر حمایت تمام قد ائمه جمعه از دولت گفت: امامان جمعه نه به دنبال کاندیدا شدن هستند ونه به دنبال پست و سمت دولتی اما برخی انتظارات از دولت وجود دارد.

وی افزود: اولین انتظار از رئیس جمهور این است که به نقدها و همچنین نصایح دلسوزانه ائمه جمعه توجه کند چرا که تمام آنها در راستای اصلاح امور است.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه تصریح کرد: استفاده از نیروهای مومن، کمک به ساخت مصلی و همچنین ستادهای نماز جمعه جزء دیگر انتظارات ائمه جمعه از دولت محسوب می‌شود، دولت نهم و دهم نیز کمک های خوبی به ستادهای نماز جمعه داشت و امیدواریم دولت نیز در این خصوص توجه لازم را داشته باشد. http://hadidnews.com/vdcay6nu.49nmo15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما