تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۴۸
یکی از دختر های این خانواده که در حال حاضر ۳۸ ساله ومجرد هست از سال ۸۵ دچار تومور مغزی شده که کلیه مدارک وعکسهای ام ار ای نیز مشاهده شد.
به گزارش حدیدنیوز به نقل از خیریه همت ،گزارش محقق و رابطین محترم این خیریه جهت استحضار دوستان منتشر می شود:

به همراه رابطین خیریه در تاریخ یکم شهریور ۱۳۹۲ به قلعه حسن خان مراجعه کردیم. متاسفانه وضعیت خانواده ای که به خیریه معرفی شده است بسیار وخیم است از چند جهت؛

اول اینکه پدر خانواده در حدود ۲۰ سال پیش کور شده ودر حال حاضر یکی از چشمها تخلیه شده ودومی هم باید تخلیه شود.

دوم اینکه یکی از دختر های این خانواده که در حال حاضر ۳۸ ساله ومجرد هست از سال ۸۵ دچار تومور مغزی شده که کلیه مدارک وعکسهای ام ار ای نیز مشاهده شد. متاسفانه از سال ۸۵ تاکنون ۶ بار مورد عمل جراحی قرار گرفته وهر بار توموری به بزرگی یک توپ تنیس از سر این خانم بیرون می آورند و فعلا هم حال عمومی ایشان مساعد نیست. تقریبا حافظه خود را از دست داده است.

این دختر خانم لیسانس حسابداری از دانشگاه دولتی گرفته است. چند نفر از پزشکان ایشان را جواب کرده اند اما فعلا یکی از پزشکان بیمارستان دی قبول کرده که دوباره ایشان را عمل کند که البته تمامی مراحل درمان ایشان توسط یکی از خیرین تقبل شده است.

مسئله بعدی این خانواده مسکن و سرپناه این بندگان خداست. اقای م.ع.م در حدود بیست سال پیش قطعه زمینی از کمیته امداد در اطراف قلعه حسن خان دریافت می کند که به صورت کاه گل وتقریبا زاغه ای منزلی بسیار ساده بنا می کند که تا همین پارسال در ان زندگی می کردند.

بر اثر ترکیدگی لوله وعدم توجه به این مسئله ناگهان دیوار های خانه خراب شده واز آن تاریخ تاکنون این خانواده به صورت موقت در خانه پسر بزرگتر خود ومدتی هم در یک چادر در همان محل خانه تخریب شده زندگی می کنند و همه اثاث هر چند محقر تقریبا از بین رفته است.

در مورد زمین هم توسط خیرین تا بحال بتون کف ریخته شده ومیلگردهای ستونها هم زده شده و قرار هست که فقط قسمت پیلوت ساختمان تا قبل از سرد شدن هوا ساخته شود هر چند شهرداری اجازه سکونت در پارکینگ را تحت هیچ شرایطی نمی دهد ولی با اینحال طی صحبتی که با شهردارمنطقه شده ایشان به صورت موقت اجازه سکونت این خانواده رو در پارکینگی که قرار است احداث بشود داده است.

با مشورت برخی خیرین مرتبط با خیریه که در موضوع ساخت و ساز تجربه دارند، از این مرحله به بعد تا اتمام سقف پارگینگ با توجه به ساخت دستشویی وحمام واستقرار این خانواده در حدود ۱۰ میلیون تومان بودجه مورد نیاز است.

لازم به ذکر است که تا این مرحله حدودا مبلغ ۵ میلیون تومان وجهت ساخت منزل تا همین مرحله هزینه شده است.

ضمنا تمامی مراحل جواز ونقشه واستعلامات توسط خود شهرداری به صورت رایگان انجام شده است.

همت کنید تا قبل از سرد شدن هوا سقف این خونه زده بشه و این بندگان خدا از چادرخوابی خلاص شوند. http://hadidnews.com/vdcaiwnu.49nma15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما