تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۵۹
حسین هدایتی مالک پیشین باشگاه ملوان بندر انزلی امروز (یکشنبه) با حضور در خانه کشتی مبلغ ۵۰ هزار دلار به تیم‌های ملی کشتی کمک مالی کرد.
به گزارش حدیدنیوز به نقل از تسنیم، اهدای این مبلغ می تواند بخش قابل توجهی از مشکلات مالی فدراسیون کشتی در عزیمت تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی به مسابقات جهانی بوداپست مجارستان را مرتفع کند.

وی هنگام اهدای این مبلغ که در حاشیه تمرینات ملی پوشان کشتی صورت گرفت، اعلام کرد که ۲۵ هزار دلار برای تیم ملی کشتی آزاد و ۲۵ هزار دلار به تیم ملی کشتی فرنگی اختصاص یابد.

هدایتی همچنین به مسئولان فدراسیون کشتی اعلام کرد که به کادر فنی و هر یک از مدال آوران تیم ملی هدیه ای ویژه به صلاحدید مسئولان فدراسیون کشتی پرداخت خواهد کرد.

او حتی تاکید کرد که جوایز فوق را هنگام ورود ملی پوشان به کشور و پای پلکان هواپیما به مدال آوران بوداپست اهدا می کند.

پیش از ظهر امروز نیز اعلام شده بود که با مساعدت مالی کمیته ملی المپیک، مشکل اخذ بلیت مسافران مسابقات جهانی کشتی در بوداپست مجارستان حل شده است.

به این ترتیب مسئولان فدراسیون کشتی می توانند با خیالی آسوده تر نسبت به آماده سازی ملی پوشان جهت اعزام به مسابقات جهانی مجارستان برنامه ریزی کنند.

رقابت های کشتی قهرمانی بزرگسالان جهان روزهای ۲۴ تا ۳۱ شهریور ماه در شهر بوداپست مجارستان برگزار می شود. http://hadidnews.com/vdcez78w.jh8nfi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما