تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۱۴
پزشک تیم ملی پرتغال در صحبت هایی اعلام کرد که کریستیانو رونالدو شانس حضور در بازی دوستانه تیم ملی کشورش مقابل برزیل را نخواهد داشت
به گزارش حدیدنیوز به نقل از مشرق، کریستیانو رونالدو ستاره تیم ملی پرتغال در بازی جمعه شب مقابل ایرلند شمالی که ۳ گل از ۴ گل تیمش را در پیروزی ۴-۲ پرتغال به ثمر رساند و اولین هت تریک ملی خود را انجام داد، در دیدار دوستانه سه شنبه شب مقابل برزیل غایب خواهد بود.
سه شنبه شب کشور آمریکا میزبان بازی دوستانه پرتغال و برزیل خواهد بود ولی کریستیانو رونالدو که جمعه شب رکورد گلزنی اوزه بیو را پشت سرگذاشت در این بازی حضور نخواهد یافت.
دکتر انریکه ژونز در صحبت هایی اعلام کرد که کریستیانو رونالدو به خاطر مصدومیت در بازی با برزیل حضور نخواهد یافت و گفت:« رونالدو یک هفته فشرده بازیابی را پشت سرمی گذارد. او در بازی جمعه فداکاری عظیمی کرد و حالا باید استراحت کند.»

بدین ترتیب علاقه مندان به فوتبال دوئل نیمار و رونالدو را که می توانست قبل از رویارویی بارسلونا و رئال صورت بگیرد از دست دادند و باید برای تماشای این دوئل تا ۲۶ اکتبر (۵ آبان) زمان دیدار رفت دو تیم در نیوکمپ صبر کنند.

 برزیل پیش از دیدار با پرتغال امشب (شنبه شب) هم در کشور خود میزبان استرالیاست. http://hadidnews.com/vdccexqi.2bqpx8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما