تاریخ انتشار :شنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۰۵
این گونه بیان دارنده تلاش همه جانبه آمریکایی ها برای ضربه زدن به رهبر خاورمیانه است.
اشغال عراق و افغانستان زمینه ساز اشغال ایران بود
به گزارش حدیدنیوز به نقل از سراج24 پس از آن که آمریکا به بهانه وجود تروریسم و حضور القاعده به افغانستان حمله نمود ، مدتی پس از آن هم با وقوع ماجرای موهوم یازده سپتامبر سال ۲۰۰۱ میلادی نیویورک که افشاگری های زیادی از جمله اطلاع دقیق سازمان سیا و اف بی آی و یهودیان و صهیونیست ها از این حادثه و حتی پیش بینی تخلیه ساختمان توسط مقامات امنیتی ، ادعای حضور طالبان در این حمله از سوی دستگاه اطلاعات و امنیت آمریکا مطرح شد که ظاهرا بوش پسر هم با دستمایه قرار دادن این موضوع و نیز وجود انبار های سلاح های کشتار جمعی به عراق لشکر کشی نمود که فرمانده سابق ناتو با افشاگری در این مورد به ختم برنامه لشکر کشی ها به ایران سخن گفت.



در همین ارتباط پایگاه خبری Democracy Now که بیشتر سعی می کند اخبار داغ و حاشیه ای را برای مخاطبانش ارائه کند در گزارش اخیر خود نوشت: وسلی کلارک که در سال ۲۰۰۴ میلادی فرمانده ناتو بود ؛ در یک برنامه تلویزیونی گفته است که حدود ۱۰ روز پس از حوادث ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ به پنتاگون رفتم. پس از آنکه با دونالد رامسفلد وزیر دفاع وقت آمریکا و پل ولفوویتز معاون او دیدار و گفتگو کردم به طبقه پایین آمدم تا با برخی از کسانی که تحت امر من بودند ملاقات کنم. یکی از ژنرالها مرا صدا کرد و مرا برای صحبت و گفتگو دعوت کرد. او در این دیدار به من گفت: ما تصمیم جنگ با عراق را گرفته‌ایم. به او گفتم ما با عراق بجنگیم !؟ برای چه باید بجنگیم؟ گفت نمی دانم. سپس به من گفت: گمان می کنم آنها (سیاستمداران آمریکایی) کاری به جز این ندارند. به او گفتم هیچ دلیل و مدرکی پیدا کرده اید که نشان دهد بین صدام و القاعده ارتباط وجود دارد؟ او پاسخ داد؛ نه. هیچ مطلب جدیدی در این خصوص وجود ندارد!





این گونه افشاگری آن هم از طرف عالی رتبه ترین مقام نظامی دولت های غربی و مشخصا ناتو ، بیان دارنده تلاش همه جانبه آمریکایی ها برای ضربه زدن به رهبر خاورمیانه است که به گفته و اعتراف اغلب دشمنان نظام اسلامی ، حکومت ایران تاثیر گذار ترین حکومت منطقه است که به تعبیر مطبوعات و رسانه ها و حتی برخی از دیپلمات ها و مقامات منطقه ای و غربی به عنوان رهبر خاور میانه از آن یاد می شود که قطعا آمریکایی ها باید برای حضور بدون مزاحم خود در این منطقه ؛ باید از ایران گذر کنند که مقاومت بیش از ۳۰ ساله پس از انقلاب اسلامی ایران و نمونه سازی و تکثیر از مقاومت مستحکم خود در برابر استکبار جهانی و ترویج فرهنگ و تفکر مقاومت ؛ عملا فضا را برای آمریکا و متحدانش نا ممکن نموده که با شرایط فعلی ، آنان فقط در این آرزوی محال به سر می برند. http://hadidnews.com/vdcceoqi.2bq0i8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما