تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۳۲
فردا؛ آغاز چهاردهمین اجلاس مجلس خبرگان

سردار سلیمانی و حسن روحانی مهمان مجلس خبرگان

چهاردهمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری روزهای ۱۲ و ۱۳ شهریور برگزار می شود.
سردار سلیمانی و حسن روحانی مهمان مجلس خبرگان
چهاردهمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری روزهای ۱۲ و ۱۳ شهریور برگزار می شود و رئیس جمهور نیز به مدت یک ساعت در این اجلاس سخنرانی خواهد کرد.

به گزارش حدیدنیوز، چهاردهمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری از فردا سه‌شنبه ۱۲ شهریور ماه به مدت دو روز در ساختمان سابق مجلس شورای اسلامی برگزار می شود.

بر اساس این گزارش، این اجلاسیه از صبح روز سه‌شنبه ۱۲ شهریورماه با تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید و نطق آیت‌الله محمدرضا مهدوی‌کنی رییس مجلس خبرگان آغاز و پس از سخنرانی رئیس مجلس خبرگان نطق‌های قبل از دستور نمایندگان خبرگان انجام خواهد شد.

بررسی مسائل مهم کشور،‌ منطقه و بین الملل با حضور میهمان ویژه از برنامه های اجلاسیه چهاردهم عنوان شده است.

آیت‌الله خاتمی چندی پیش در گفت‌وگویی از سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس به عنوان میهمان ویژه این اجلاس نام برده بود.

همچنین در اجلاسیه چهاردهم مجلس خبرگان رهبری مراسم تحلیف آیت الله ملک حسینی و آیت الله دیرباز نمایندگان مردم کهکیلویه و بویراحمد و آذربایجان غربی انجام خواهد شد.

سخنران روز دوم اجلاس چهاردهم مجلس خبرگان نیز حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور است که قرار است در یک سخنرانی یک ساعته درباره مهمترین مسائل و تحولات داخلی و خارجی سخنانی را بیان کند.

در روز پنجشنبه چهاردهم شهریور ماه نیز رییس و نمایندگان مجلس خبرگان با حضور در مرقد مطهر حضرت امام با آرمان‌های بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی تجدید بیعت کرده و سپس با رهبر معظم انقلاب دیدار خواهند داشت.

بر اساس آیین نامه دبیرخانه خبرگان رهبری خبرنگاران و اصحاب رسانه تنها می توانند به هنگام مراسم افتتاحیه و نطق ریاست مجلس خبرگان رهبری و همچنین قرائت بیانیه پایانی اجلاس در صحن حضور داشته باشند. http://hadidnews.com/vdcgyu9x.ak9tn4prra.html
منبع : سراج
نام شما
آدرس ايميل شما