تاریخ انتشار :چهارشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۵۱
روزنامه الرأی به نقل از منابعی از حزب‌الله نوشت که این حزب در هر حمله احتمالی به سوریه دست بسته باقی نخواهد ماند.
به گزارش حدیدنیوز به نقل از مشرق،  منابعی از فرماندهی حزب الله لبنان اعلام کردند که این حزب با نزدیک شدن ناوهای جنگی غربی به سواحل دریای مدیترانه در حالت آماده باش کامل قرار گرفته است.

این منابع به روزنامه الرأی اعلام کردند که فرماندهی حزب‌الله لبنان در سایه تحولات یک جانبه کشورهای غربی و دور زدن شورای امنیت، از نزدیک تحولات اوضاع را دنبال می‌کند.

بر اساس اعلام این منابع، حزب‌الله لبنان اهتمام زیادی به شناخت حد و مرز تحرکات غربی‌ها دارد و به دنبال دریافت این واقعیت است که غربی‌ها با تهدید سوریه به دنبال تادیب این کشور هستند، یا اینکه می خواهند حمله را تا شکستن توازن قوا در این کشور ادامه دهند.

بر اساس این گزارش در صورت تصمیم آمریکا و انگلیس به حمله نظامی به سوریه برای برتری دادن یک طرف به طرف دیگر در سوریه حزب الله نمی‌تواند دست بسته باقی بماند، چرا که قلب محور بازدارندگی در منطقه را در معرض تهدید می بیند.



این مقام حزب الله لبنان هشدار داد که هر واکنش از سوی حزب الله لبنان تنها برای انحراف اوضاع از سوریه نخواهد بود، بلکه در راستای سرنوشت مشترک دو طرف است.

این منابع از اشتیاق بسیار زیاد برخی گروه‌های لبنانی در مورد حمله به سوریه خبر داده و گفتند که این گروه با توهمات خود فکر می‌کنند این حمله می تواند موازنه قدرت در لبنان را به هم بریزد، غافل از اینکه این اقدام دور از دسترس و توهم است. http://hadidnews.com/vdcjmme8.uqex8zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما