تاریخ انتشار :شنبه ۴ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۱۷
دور نیست روزهایی که مردم حتی گوجه هم نصیبت نخواهند کرد. شک نکن!
حیف از «گوجه» گران بر سر این ستاره های پوشالی!

به گزارش حدید نیوز نویسنده وبلاگ جلبک ستیز نوشت:هفتاد و پنجمین دربی پایتخت نیز با همه فراز ونشیب هایش پایان یافت و ۹۰ هزار هواداری که پس از ساعت ها حضور در ورزشگاه آزادی دلخوش به تماشای یک بازی دلچسب از ستاره های میلیاردی تیم هایشان بودند، نا امید به خانه های خود بازگشتند.

ستاره های میلیاردی که در زمان عقد قرارداد باتیم های سرخآبی پایتخت سروصدای زیادی به پا کردند در دربی پایتخت ساکت و آرام قدم زدند و زمانی که تماشاگران از فرط عصبانیت و ناراحتی و به نشانه اعتراض به نحوه بازی تیم هایشان مشغول سنگ پرانی و گوجه پرانی بودند، به ریش همه آنها خندیدند.

بازیکنانی که پس از افتخار آفرینی جوانان بی ادعا در المپیک لندن بیش از پیش مورد هجمه رسانه های قرار گرفتند بودند؛ اهالی رسانه ها را تنبیه کردند و پس از بازی دربی حاضر به مصاحبه با اهالی رسانه نشدند.اتفاقی که شاید خیلی زودتر از اینها باید منتظرش می بودیم روز گذشته در پایان بازی استقلال و پرسپولیس افتاد. همان بازیکنانی که حتی چند ده میلیون هم نمی ارزند،چنان مدعی شده اند و خود را صاحب حق می دانند که پس از پایان بازی حاضر نشدندمقابل دوربین ها و رسانه های جمعی حاضر شوند و پاسخ بازی ضعیفشان را بدهند.

بازیکنان میلیاردی باید بدانند هرچه دارند ازاین مردم دارند و تنها علاقه مردم رنگ پیراهن تیم های محبوبشان است که آنها را نزدهواداران محبوب کرده است و لاغیر. بازیکنان مغروری که امروز خود را یک قدم بالاتراز مردم می دانند شک نکنند روزگاری نه چندان دور مردم حتی گوجه هم به سر آنها نمیکوبند.

اخلاق مداری و معرفت اولین گام در عرصه ورزش است. اگر جهان پهلوان تختی در اذهان میلیون ها ایرانی ماندگار شده است، مطمئنا تنهابدلیل مدالهای رنگانگ و مقام های درخشان نبوده است. تختی در ذهن میلیون ها ایرانی ماندگار شد بخاطر رسم پهلوانی نه مقام قهرمانی.

حال بازیکنان میلیاردی سوار بر ماشین های گرانقیمت بنشینند و در اتوبان های وهم و خیال خود چنان پا بر پدال گاز فشار دهندتا سرانجام از چشم هوادار بیفتند.

آقای میلیاردی زیاد دور نیست روزهایی که مردم حتی گوجه هم نصیبت نخواهند کرد. شک نکن!

http://hadidnews.com/vdcj.xe8fuqexosfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما