تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۰۱:۰۷
«شبه نظامیان گردان ابوالفضل العباس[ع] وابسته به حزب الله لبنان، با نیروهای ارتش آزاد در اطراف حرم حضرت زینب[س] درگیر شدند. ارتش آزاد در برابر این نیروهای وابسته به حزب الله ایستادگی می کند.»
به گزارش حدیدنیوز، شبکه العربیه (alarabiya) وابسته به خاندان سلطنتی عربستان، روز گذشته به نقل از مخالفان سوری مدعی شد که ارتش بشاراسد برای بازپس گیری مناطقی در دمشق، بخش هایی از پایتخت و اطراف حرم حضرت زینب (سلام الله علیها) را بمباران کرده است.



به گزارش العربیه، جنگ میان ارتش آزاد و نیروهای ارتش سوریه در بسیاری از مناطق دمشق ادامه دارد که در برخی موارد با بمباران توپخانه ای و موشکی مواضع مخالفان همراه بوده و نیروهای وفادار به اسد با استفاده از انواع سلاح توپخانه، خمپاره و موشک انداز به منطقه "حجره البلد" در حومه دمشق یورش برده اند.



این منبع افزود: «شبه نظامیان گردان ابوالفضل العباس[ع] وابسته به حزب الله لبنان، با نیروهای ارتش آزاد در اطراف حرم حضرت زینب[س] درگیر شدند. ارتش آزاد در برابر این نیروهای وابسته به حزب الله ایستادگی می کند.»



العربیه اضافه کرد: «درگیری میان ارتش آزاد و نیروهای سوریه در دیگر مناطق از جمله اردوگاه یرموک، قابون، جوبر و برزه در حومه دمشق و نیز در شهرهای لاذقیه و حما همچنان ادامه دارد.»


Flash version ۹,۰ or greater is required
You have no flash plugin installed

Click here to download latest version

فایل ویدیویی





http://hadidnews.com/vdcivrar.t1a5p2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما