تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۲۷
مستطیل سبز حاشیه‌ساز شد

تبانی هم‌تیمی‌ها علیه ستاره مغرور

آسیب‌دیدگی مشکوک ستاره یک تیم سرشناس لیگ برتری تعجب کادر فنی این تیم و همین‌طور اهالی فوتبال را برانگیخت که چگونه یک بازیکن خوش‌قد و قامت و تنومند در تمرین تیمش مصدوم و خانه‌نشین می‌شود؟
تبانی هم‌تیمی‌ها علیه ستاره مغرور
به گزارش حدیدنیوز، آسیب‌دیدگی مشکوک ستاره یک تیم سرشناس لیگ برتری تعجب کادر فنی این تیم و همین‌طور اهالی فوتبال را برانگیخت که چگونه یک بازیکن خوش‌قد و قامت و تنومند در تمرین تیمش مصدوم و خانه‌نشین می‌شود؟

راست و دروغش مثل همیشه گردن راوی که از مو هم نازکتر است! شنیدیم فوتبالیست شهرستانی مورد بحث در حالی که تنها یک نیم‌فصل از حضورش در تیم جدید می‌گذرد، پس از خروج چند چهره نام‌آشنا از این تیم به قدری مغرور شده که حد و حصر ندارد. این بازیکن مستعد به تازگی جواب سلام همبازیان خود را هم نمی‌داد و با غرور و نخوت خاصی در تمرینات تیمش حاضر می‌شد.

او که پنالتی‌زن قهاری هم نیست به تازگی دو پنالتی تیمش را به هدر داده ولی در جمع همبازیانش اعلام کرده باز هم در طول مسابقات پنالتی خواهد زد و... خلاصه آنکه رفتار و گفتار این بازیکن دلخوری و ناراحتی سایر بازیکنان این تیم را در پی داشته است.

گویا همین عصبانیت باعث شده تا دو، سه تن از بازیکنان تیم مورد نظر (که ما را از آوردن اسم این تیم معذور بدارید!) هم‌قسم شدند تا به هر قیمت ممکن این فوتبالیست مغرور را سر جایش بنشانند. بر همین اساس در یکی از تمرینات اخیر تیم... با تکلی محکم همبازی خود را مصدوم می‌کنند تا مدت‌ها خانه‌نشین شود!

هر چند رفتار ستاره مغرور را نمی‌پسندیم، اما این دلیلی نمی‌شود تا سایر بازیکنان برای مصدوم کردن همبازی خود متحد شوند، به نظر شما این‌طور نیست؟ http://hadidnews.com/vdcfv0d0.w6dj0agiiw.html
منبع : تهران پرس
نام شما
آدرس ايميل شما