تاریخ انتشار :شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۲۲
گزینه های بعدی برای ریاست شورای شهر مسجدجامعی و دنیامالی هستند .
توافق نهایی اصولگرایان شورا برای شهردار شدن قالیباف
یک منبع آگاه در شورای شهر از نهایی شدن توافق اصولگرایان برای شهردار شدن قالیباف و ریاست مهندس چمران بر شورای شهر تهران خبر داد و گفت:این توافق اولیه فعلا صورت گرفته تا مراحل بعدی انتخاب به صورت کامل شکل بگیرد.

به گزارش حدیدنیوز، یک منبع آگاه در شورای شهر در گفت وگو با تهران پرس از نهایی شدن توافق اصولگرایان برای شهردار شدن قالیباف و ریاست مهندس چمران بر شورای شهر تهران خبر داد و گفت:این توافق اولیه فعلا صورت گرفته تا مراحل بعدی انتخاب به صورت کامل شکل بگیرد.

به گزارش تهران پرس وی در ادامه گفت: با جلسات مستمری که طی هفته های گذشته صورت گرفته است توافقات اصولگرایان برای شهردار شدن قالیباف و ریاست مجدد چمران بر شورای شهر نهایی شده است و اگر اتفاق غیر منتظره ای رخ ندهد این دو نفر سکان اداره تهران را بر دست خواهند گرفت.

این منبع آگاه افزود: گزینه های بعدی برای ریاست شورای شهر مسجدجامعی و دنیامالی هستند . وی در پایان بر لزوم هرچه بیشتر اتحاد اصولگرایان در شورای شهر تاکید کرد و گفت: اصولگرایان شورای شهرهمچون ادوار گذشته باید با اتحاد و دقت بیشتر نسبت به آینده شهر تهران تصمیم گیری کنند. http://hadidnews.com/vdcjmve8.uqexazsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما