تاریخ انتشار :جمعه ۲۵ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۲۲
تلاش اردوغان برای ساقط کردن دولت بشار اسد

نیروهای مخصوص ترکیه با لباس تروریست ها وارد حلب شدند

حمایت مادی و معنوی ترکیه از معارضان مسلح، برای سقوط اسد دوباره در حال اجرایی شدن است.
نیروهای مخصوص ترکیه با لباس تروریست ها وارد حلب شدند
به گزارش حدیدنیوز به نقل از سراج24 ، با این که طی چند ماه گذشته سه نفر از حامیان تروریست های سوری یعنی محمد مرسی ، شیخ حمد بن جاسم آل ثانی و رجب طیب اردوغان در کشور خود گرفتار بحران داخلی شدند و این موضوع یعنی حمایت از سرنگونی نظام حاکم سوریه به پاشنه آشیل دولت این کشور ها در سیاست خارجی تبدیل شد و حتی منجر به جابجایی محمد مرسی در مصر و شیخ حمد در قطر شد ولی اردوغان کشورش تا مرز کودتا علیه وی پیش رفت اما جان سالم به در برد و فعلا بر سر پست قبلی خود مانده است ولی ظاهرا که او دوباره جان تازه ای گرفته و با حمایت مادی و معنوی از مارضان مسلح سوری ، دوباره در پی اجرایی شدن طرح سقوط بشار اسد می باشد اما طبق شواهد به نظر می رسد که دفعه بعد او حتما از قدرت برکنار شده باشد.

با توجه به این موضوع که شکست های اخیر تروریست ها و نرسیدن سلاح و تجهیزات و حتی نیرو های تازه نفس که به فتوحات ارتش و نظام سوریه ختم شد ، اطلاعات زیادی در دست است که نشان می‌دهد، نیروهای مخصوص ترکی نیمه شب گذشته، با لباس عناصر گروهک تروریستی «جبهة النصرة» وارد شمال «حلب» شده‌اند. منابع آگاه از نفوذ ۱۵۰ تا ۲۰۰ افسر و سرباز ترکیه به «حلب» با لباس مبدل به تروریست‌های «جبهة النصرة» و برنامه‌ریزی آنها برای هدف قرار دادن کُردهای سوریه خبر دادند.



اگر چه طرح تجزیه قومی – مذهبی سوریه با جدا سازی کردستان کلید خورده و این موضوع با تحرکات اخیر که به خاک و خون کشیده شدن مردم در مناطق کرد نشین سوریه بسیار نمایان و مشهود گشت ، اما کمبود روحیه ، نیرو و تجهیزات نظامی و سلاح برای معارضان مسلح در این راه ، دردسر جدید محور غربی – عربی شده و در این راه ترکیه علی رغم همه مشکلات داخلی و بحرانی که گریبانگیر دولت این کشور شده اما باز هم سعی در کمک به تروریست ها دارد. منابع آگاه محلی اعلام کردند که ورود نیروهای ترک به بنی زید در صورت صحت، به معنای هماهنگی و آمادگی نیروهای جبهة النصرة و جیش الحر برای حمله به مناطق کُردنشین سوریه است.

بر اساس اطلاعات به دست آمد، ۱۵۰ تا ۲۰۰ افسر و سرباز ترک، با استفاده از خودروها و تجهیزات نظامی با عبور از گذرگاه مرزی «اعزاز- کیلیس» وارد خاک سوریه شده‌اند. به نقل از منابع آگاه در منطقه، نیروهای ترکی در منطقه «بنی زید» در محله‌های «شیخ مقصود» و «الاشرفیة» که دو منطقه اصلی شهروندان کرد سوری هستند، مستقر شده‌اند.
http://hadidnews.com/vdcewz8w.jh8epi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما