تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۲۵
معاون اسبق مهاجرانی در لیست گزینه‌ها

گزینه های مختلف برای ریاست سازمان سینمایی

طی روز های گذشته حرف و حدیث های فراوانی در رابطه با تصدی این سازمان توسط افراد مختلف مطرح شده است.
گزینه های مختلف برای ریاست سازمان سینمایی
طی روز های گذشته حرف و حدیث های فراوانی در رابطه با تصدی این سازمان توسط افراد مختلف مطرح شده است که در میان این گزینه ها از برخی فعالین در فتنه ۸۸ تا معاون وزیر ازشاد نه چندان خوشنام دو.لت خاتمی دیده می شود .

به گزارش حدیدنیوز،‌ علی جنتی وزیر پیشنهادی دولت یازدهم با برنامه‌های متعددی در کمیسیون فرهنگی مجلس حاضر شده و در جلسات مختلف به مجلس رفته و به سوالات نمایندگان پاسخ گفته و در حال حاضر نیز در حال پاسخگویی است همانگونه که تعدادی از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس در مصاحبه‌های مختلف به آن اشاره داشتند ؛ جنتی همچنین در جلسات کمیسیون با برنامه‌های مختلف در حوزه‌های گوناگون این عرصه حاضر شده است و یکی از مهمترن عناوین سوالات نمایندگان از وی نحوه اداره سازمان سینمایی و فردی است که قرار است ریاست این سازمان را بر عده بگیرید .

طی روز های گذشته حرف و حدیث های فراوانی در رابطه با تصدی این سازمان توسط افراد مختلف مطرح شده است که در میان این گزینه ها از برخی فعالین در فتنه ۸۸ تا معاون وزیر ازشاد نه چندان خوشنام دولت خاتمی دیده می شود .

بر اساس خبری که چند ساعت قبل روی صفحه برخی خبرگزاری های کشور قرار گرفت محمدمهدی حیدریان از حضور در این پست انصراف داده و فرد دیگری را اصلح‌تر از خود دانسته و از وی پشتیبانی کرده است.

در میان نام‌هایی که برای حضور در ریاست سازمان سینمایی شنیده می‌شود نام یکی از معاونین عطاء مهاجرانی نیز مطرح است او هم اینک مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت نرم افزاری است البته نام وی برای احراز پست قائم مقام وزیر نیز مطرح است .

با توجه به ضعف بیش از اندازه زیرساخت‌های سینمایی و ضرورت تولیدات کیفی و حجم بالای مطالبات سینماگران که بخش مهمی از این مطالبات با عدم امنیت شغلی گره خورده است، مشکلات و معضلات سینمای ایران را با گره‌های بی‌شماری روبه‌رو کرده که اگر متولیان سینمایی دولت یازدهم نتوانند این مشکلات را صادقانه با سینماگران مطرح نمایند تا مطالبات بحق سینماگران در ‌بیش از چهار سال محقق شود، نه در عرض یک دوره زمانی چهار ساله که سینمای ایران نیازمند پیمودن این دوره برای رسیدن به ثبات حداقلی در یکی از مهم‌ترین شاخص‌های فرهنگ و هنر کشور است! http://hadidnews.com/vdcjmye8.uqexozsffu.html
منبع : سراج24
نام شما
آدرس ايميل شما