تاریخ انتشار :جمعه ۱۸ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۲۳:۱۵
باید خدمت شما عزیزان عرض کنم که هیچ مصاحبه‌ای با شبکه ورزش نکردم و مصاحبه آخر من در روزنامه گل مورد تایید است.
واکنش کریمی به صحبت‌های تند علی دایی؛ منتظر مصاحبه‌ام باشید
باید خدمت شما عزیزان عرض کنم که هیچ مصاحبه‌ای با شبکه ورزش نکردم و مصاحبه آخر من در روزنامه گل مورد تایید است. منتظر مصاحبه بعدی من بعد از تعطیلات باشید.

به گزارش حدیدنیوز، بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی و کاپیتان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس که قبل از دیدار سرخپوشان با مس کرمان واکنشی به انتقادات علی دایی داشت، چهارشنبه شب مورد حمله سرمربی فعلی پرسپولیس قرار گرفت. علی کریمی وعده داده بعد از پایان تعطیلات مصاحبه ای را انجام دهد.

علی دایی بعد از دو دیدار ابتدایی لیگ سیزدهم در مصاحبه ای به انتقاد از برنامه نود و تاثیرگذاری آن برای نگرفتن پنالتی های پرسپولیس اشاره کرد که این اظهار نظر با واکنش علی کریمی یک روز قبل از دیدار سوم سرخپوشان در لیگ برابر مس کرمان همراه بود.

علی دایی در نشست خبری بعد از دیدار برابر مس کرمان که چهارشنبه شب در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد صحبت های تندی را علیه علی کریمی مطرح و تاکید کرد نباید روی حرف کسی که در صحبت هایش ثبات ندارد حساب کرد. او مسائل دیگری هم در مورد علی کریمی مطرح کرد.

علی کریمی که در لیگ سیزدهم با پیراهن تراکتورسازی به میدان رفته است پس از این مصاحبه در پیامی که در کد هواداری اش ارسال کرده نوشته است: « باید خدمت شما عزیزان عرض کنم که هیچ مصاحبه‌ای با شبکه ورزش نکردم و مصاحبه آخر من در روزنامه گل مورد تایید است. منتظر مصاحبه بعدی من بعد از تعطیلات باشید.»/مهر http://hadidnews.com/vdccioqi.2bq1m8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما