تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۴۳
این عکس در گوگل پلاس تا به الان ۴۰۲ بار به اشتراک گذاشته شده و ۷۲ بار لایک خورده است
به گزارش حدید نیوز وبلاگ خون نوشت، نوشت:چندروز قبل از روز قدس این عکس توجهم را در شبکه های اجتماعی چون فیس بوک و گوگل پلاس جلب کرد. توجهی که باعث شد این عکس برای من که نه برای عام و خاص که هم شامل خارجی جماعت آن سوی آب ها و داخلی این سوی آبها شد! افرادی که حامی فلسطین و دشمن سرسخت صهیونیست هستند و برای نابودی اسرائیل جنایتکار حاضر هستند جان خودشان را بدهند. 


جالب اینجاست که این عکس در گوگل پلاس تا به الان ۴۰۲ بار به اشتراک گذاشته شده و ۷۲ بار لایک خورده است و همچنان در حال اشتراک گذاری و لایک خوردن است. نمایه مرگ بر اسرائیل یا همان Amir ali Taha در گوگل پلاس توانست عکسی را به همت دوستان عزیز به اشتراک بگذارد که خشم اسرائیلی های اشغالگر گوگل پلاس را در آورد. در همین راستا کاربر منم سلام با به اشتراک گذاری این عکس خشم اسرائیلی ها را در پلاس در آورد و این موضوع به بحث کشیده شود!

اما از طرفی دیگر به اشتراک گذاشتن کاربران اسرائلی در پلاس هم توسط Mostafa Razzaghi حرکتی بود که نشان از مبارزه در فضای سایبری با صهیونیست ها را میدهد. 


در آن سوی اینترنت در نمایه فیس بوک BarackObama.IR شاهد آن شدم که توسط دوستان حامی فلسطین در کشورهای مختلف این عکس ۱۰۰ بار به اشتراک گذاشته شد و ۵۷ بار لایک خورد و مورد بحث قرار گرفت.لازم به ذکر است نمایه ی BarackObama.IR در فیس بوک متعلق به سایت باراک اوباما دات آی آر است. نمایه ایی که فعالیت های ضداستکباری و ضد صهیونیستی دارد و در سطح جهانی با مخاطبین زیاد در حال فعالیت و تاثیر گذاری است. این نمایه تا به الان ۱۱۱۷ بار توسط کاربران فیس بوک لایک خورده است و امید می رود از مرز چندهزار نفر هم بگذرد ولی باید به این نکته توجه داشته باشیم که فیس بوک در کنترل و نظارت سازمان جاسوسی سیا است.ASSANGE: FACEBOOK WORKS FOR CIA به هرجهت آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند!!



این نشان از آن میدهد که دوستان ما چه در سایت اوباما دات آی آر و دیگر دوستان می توانند و خواهند توانست که فضای مجازی را علیه استکبار و صهیونیست به دست بگیرند و افکار عمومی را به سمت خود بکشند و تاثیر گذار باشند.به طور قاطع یکی از این نمایه ها BarackObama.IR است که تاثیر پذیر ترین است و در راستای حقوق بشر و روشنگری در برابر جنایتهای اسرائیل اشغالگر و آمریکای جنایتکار فعالیت میکند. http://hadidnews.com/vdcg.y9xrak9wqpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما