تاریخ انتشار :جمعه ۱۱ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۴۹
واکنش عجولانه نتانیاهو به اظهارات امروز رئیس جمهور منتخب

روحانی چهره واقعی خود را نشان داد

اگر این اظهارات تکذیب شود این چیزی است که این مرد (روحانی) به آن معتقد است و این استراتژی بازی ایران است.
روحانی چهره واقعی خود را نشان داد
نخست وزیر رژیم صهیونیستی تنها ساعاتی پس از اظهارات ضد اسرائیلی "حسن روحانی" رئیس جمهور منتخب ایران به این اظهارات واکنش نشان داد و مدعی شد که روحانی چهره واقعی خود را خیلی زود نشان داد.



به گزارش حدیدنیوز به نقل از روزنامه صهیونیستی "یدیعوت آحارونوت"، "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم صهیونیستی تنها ساعاتی پس از اظهارات ضد اسرائیلی "حسن روحانی" رئیس جمهور منتخب ایران به این اظهارات واکنش نشان داد و مدعی شد که روحانی چهره واقعی خود را خیلی زود نشان داد.

وی گفت: حتی اگر این اظهارات به سرعت تکذیب شود این چیزی است که این مرد (روحانی) به آن معتقد است و این استراتژی بازی ایران است.

روحانی صبح امروز با حضور در جمع راهپیمایان تهرانی روز قدس در جمع خبرنگاران گفت: به هر حال در منطقه ما، زخمی است که سال‌هاست بر بدن دنیای اسلام نشسته است و باید این زخم از بین برود. رژیم صهیونیستی در سایه اشغال فلسطین و قدس عزیز به خوی تجاوزگری خود ادامه می‌دهد و این روز در واقع برای آن است که مردم مسلمان این حق تاریخی خود را فراموش نکنند و نخواهند کرد و همواره در باربر ظلم و تجاوز ایستادگی خواهد کرد. http://hadidnews.com/vdcb8zb5.rhbf9piuur.html
منبع : سراج24
نام شما
آدرس ايميل شما