تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۳۷
شاهدان از محل نگهبانی ساختمانی در حال ساخت در بازار صدای بلند موسیقی مبتذل را شنیدند...
حمله‌ی جوان مست به آمر امر به معروف در بازار
 به گزارش حدیدنیوز، بعد از انتشار خبر هتک حرمت یک آمر به معروف توسط اراذل اوباش که صبح امروز در سامانه اطلاع رسانی سراج۲۴ منتشر شد یکی از شهروندان با تماس با تحریریه این سامانه خبری از حمله یکی از اراذل اوباش به یک امر معروف در شب قدر در بازار تهران خبر داد.
شرح ماجرا بدین شرح است:

سحرگاه ۷ مرداد ماه ۱۳۹۲ مصادف با شب احیای ۲۱ ماه رمضان در حالی که عموم مردم عزادار ایام شهادت مولی الموحدین حضرت امیر المومنین علی ابن ابی طالب بودند ، شاهدان عینی از محل نگهبانی ساختمانی در حال ساخت آتش نشانی در بازار صدای بلند موسیقی مبتذل را شنیدند که فضای اطراف را در برگرفته بود.



به گفته ی شاهدان عینی فردی جهت تذکر دادن و یادآوری ایام شهادت به محل پخش صدا مراجعه می‌کند که ناگهان جوانی مست و قمه به دست از کانکس نگهبانی ساختمان خارج و به سمت وی حمله ور شده ، جوان مست با حملات پیایی قصد آسیب رساندن به آمر امر به معروف را داشته که با هوشیاری وعقب کشیدن فرد آمر و همچنین عدم تعادل جوان مست بیشتر ضربات قمه با کرکره ی مغازه ها و دیوار برخورد می‌کند و تنها دست آمر دوچار جراحتی سطحی می‌شود.



این اتفاق در حالی مردم عزادار داخل بازار را بهت زده کرده بود که ضارب در عین ناباوری شاهدان ، با عربده کشی و فحاشی نسبت به مقدسات دینی گویی حریف می طلبد.



به کمک افراد حاضر در بازار فرد مضروب از دست جوان مست نجات پیدا می‌کند و ضارب پا به فرار می گذارد. اما چند ساعت بعد توسط پرسنل نیروی انتظامی در محل زندگی خود دستگیر و به کلانتری ۱۱۳ بازار منتقل می‌شود. http://hadidnews.com/vdcbazb5.rhbf0piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما