تاریخ انتشار :چهارشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۴۰
کاش کمی منصف بودید!

تمسخر "رحمتی" در رسانه ملی

اخبار ۲۰:۳۰ یکی از پربیننده‌ترین اخبار رسانه ملی است که متاسفانه در هفته گذشته به صورت ناجوانمردانه‌ای علیه ملی‌پوش سابق تیم ملی موضع‌گیری کرد.
به گزارش حدیدنیوز به نقل از سراج۲۴، «خارج از گود» اخبار۲۰:۳۰ این هفته، با نمایش گل دریافتی مهدی رحمتی در بازی استقلال با گسترش فولاد و همچنین بازی تیم ملی ایران مقابل لبنان، به تمسخر اظهارات دروازه بان سابق تیم ملی ایران درباره وزش باد و تاثیر آن در تغییر جهت باد پرداخت.
خارج از گود این هفته، همچنین به سراغ صحنه‌های دیدار بازیکنان تیم ملی با رئیس‌جمهور که مبلغ اهدایی و پاداش ملی پوشان را اعلام کرده بود، رفت و مجری برنامه اعلام کرد که «حدود ۲۰۰ نفر قرار است از پاداشی که برای بازیکنان تیم ملی در نظر گرفته شده بهره‌مند بشوند، اما ظاهرا اشکان دژاگه را که در سه بازی انتهایی به دلیل مصدومیت نتوانست در اردوی تیم ملی حاضر بشود فراموش کرده‌اند!»

جالب است که در این بخش نامی از دروازه بان سابق تیم ملی برده نشد و این در حالی است که مهدی رحمتی هم مانند دژاگه در سه بازی آخر ایران به میدان نرفته است و قطعاً اگر سهمی بیشتر از دژاگه و سایر بازیکنان تیم نداشته است کمتر هم نداشته است و در خیلی از مسابقات تیم ملی ستاره تیم بوده است.

البته شاید کمی بعید به نظر برسد که رحمتی به جایزه‌اش برسد اما صداوسیما مدتی است که خواسته یا ناخواسته هدف‌دار و با جهت‌گیری‌های خاص برنامه‌هایی را در رسانه ملی علیه مهدی رحمتی پخش می‌کند! http://hadidnews.com/vdcfxed0.w6dmjagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما