تاریخ انتشار :چهارشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۴۵
آیا دلايل آورده شده سند قابل توجهي ندارند؟

چرا گزارش حادثه ۲۲ بهمن قم در مجلس قرائت نشد؟

حادثه‌اي كه در ۲۲ بهمن سال گذشته در مراسم رئيس مجلس رخ داد اتفاقي بود كه طبيعتا از نظر همه مذموم بود.
چرا گزارش حادثه ۲۲ بهمن قم در مجلس قرائت نشد؟
بيژن نوباوه نماينده مردم تهران درباره قرائت نشدن گزارشي كه در حادثه ۲۲ بهمن قم بررسي شده است، گفته: حادثه‌اي كه در ۲۲ بهمن سال گذشته در مراسم رئيس مجلس رخ داد اتفاقي بود كه طبيعتا از نظر همه مذموم بود و به همين دليل بايد علت چنين پديده‌اي مشخص شود تا اخلالگران به اين نتيجه برسند كه در نظام جمهوري اسلامي هيچ گروهي نمي‌تواند با انجام دادن رفتارهاي راديكال آرامش عمومي را كم كند.

بيژن نوباوه همچنين ادامه داد: براي خيلي‌ها اين سوال به وجود آمده است كه چرا گزارش بررسي اين اتفاق مهم در صحن علني قرائت نشد و عده‌اي در اين بين اين ذهنيت را به جامعه تزريق مي‌كنند كه وجود چند اسم شاخص باعث شده تا مجلس نخواهد گزارش فوق را علني كند كه بايد گفت چنين چيزي صحت ندارد و مجلس هيچ‌گاه حق و قانون را فداي مصلحت‌هاي اينچنيني نمي‌كند، چرا كه هر متخلفي در هر جايگاهي كه قرار داشته باشد هم بايد به‌ سزاي بدرفتاري‌اش برسد.

عضو ليست جبهه پايداري براي انتخابات مجلس درباره علت قرائت نشدن گزارش گفته: بنده شخصا گزارش را دقيق مطالعه كردم، واقعيت اين است كه دلايل آورده شده سند قابل توجهي ندارند و افراد بدون دليل مستند فقط براساس شنيده‌ها و گفته‌ها در اين گزارش به خرابكاري محكوم شده‌اند و اين اصلي‌ترين دليلي است كه اجازه نمي‌دهد تا گزارش تعيين شده به اطلاع عموم جامعه برسد.

براي اينكه بتوانيم مردم را از حقايق حادثه ۲۲ بهمن قم كه طي آن سخنراني علي لاريجاني ناتمام ماند، آگاه كنيم لازم است كه بررسي‌هاي دقيق‌تري صورت بگيرد تا خداي ناكرده افراد بي‌گناه متهم نشوند. به‌هر حال در جامعه اسلامي بايد آبروي مسلمان حفظ شود تا خداي ناكرده هرج و مرج رواج پيدا نكند. http://hadidnews.com/vdcdz50x.yt0sx6a22y.html
منبع : هفت صبح
نام شما
آدرس ايميل شما