تاریخ انتشار :دوشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۳۷
فرزتد ایت الله جنتی به عنوان وزیر فرهنگ دولت یازدهم

تمایلات امنیتی و راست سنتی روحانی بر رفقات های اصلاح طلبش

ظاهرا علی جنتی فرزند ۶۴ ساله ی آیت الله جنتی وزیر آینده ی فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهد بود.
تمایلات امنیتی و راست سنتی روحانی بر رفقات های اصلاح طلبش
کسانی که صفارهرندی و حسینی را با سوابق فرهنگی و تدریس در دانشگاه، آدم هایی بیگانه با فرهنگ معرفی می کردند حالا دارند سعی می کنند علی جنتی را با آن سوابق امنیتی و دیپلماتیک، آدمی فرهنگی معرفی کنند.


یامین پور:برای امثال من مهمترین وزیر هر کابینه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است. ظاهرا علی جنتی فرزند ۶۴ ساله ی آیت الله جنتی وزیر آینده ی فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهد بود. علی جنتی را می شناسید؟
مهمترین سمت وی تاکنون، دردولت احمدی نژاد بود: معاون سیاسی امنیتی وزارت کشور در دوران پورمحمدی.
چند سالی پیش از آن در شورای عالی امنیت ملی دبیر کمیه فرهنگی بوده و پیش از آن چند سال معاون بین الملل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس دفتر هاشمی رفسنجانی.
هفته نامه آسمان که یک رپرتاژ ویژه برای جنتی رفته مجبور شده بنویسد: علی جنتی یک دیپلمات تمام عیار است و کمتر کسی از او چیزی درباره فرهنگ و ادبیات شنیده! این هفته نامه بعد سعی کرده با مراجعه به سوابق او بگوید که چون جنتی چند سالی مدیر صدا و سیمای مرکز اهواز بوده به حوزه ی فرهنگ علاقه مند است!
اصلاح طلبان خیلی تلاش می کنند که روحانی و کابینه اش طوری معرفی کنند که شبیه آمال و آرزوهای شان باشد ولی روشن است که تمایلات امنیتی و راست سنتی روحانی بر رفاقت های اصلاح طلبانه اش می چربد.
کسانی که صفارهرندی و حسینی را با سوابق فرهنگی و ادبی و روزنامه نگاری و نویسندگی و تدریس در دانشگاه، آدم هایی بیگانه با فرهنگ معرفی میکردند حالا دارند سعی میکنند علی جنتی را با آن سوابق امنیتی و دیپلماتیک، آدمی فرهنگی معرفی کنند.

جالبتر اینکه گزینه ی مطرح بعدی برای وزارت فرهنگ و ارشاد، دکتر حسام الدین آشناست که او هم تنها سمت اجرایی اش معاونت وزارت اطلاعات در دوران خاتمی است!

طبق اخرین اخبار رسیده علی جنتی گفته است: با من برای تصدی وزارت ارشاد صحبت شده و من گزینه قطعی این وزارت‌خانه هستم. http://hadidnews.com/vdchmqni.23nxzdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما