تاریخ انتشار :يکشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۵۰
بازیکن مصری، راه هاشمیان را می‌رود یا راه اشکان؟

خشم رسانه‌های صهیونیستی از قاطعیت دژاگه

دژاگه در آن زمان صراحتا اعلام کرد بنا بر مسایل سیاسی، مقابل رژیم صهیونیستی بازی نخواهد کرد.
خشم رسانه‌های صهیونیستی از قاطعیت دژاگه
رویارویی بازیکن مصری با نماینده رژیم اشغالگر قدس در مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا بازگشایی دوباره پرونده بازیکنانی چون دژاگه و هاشمیان در رسانه‌های آلمان و سوییس را به دنبال داشت.


به گزارش حدیدنیوز، روزنامه خبر ورزشی نوشت: محمد صلاح، بازیکن مسلمان و مصری اف‌سی باسل سوییس باید در مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا برای رویارویی با تیم مکابی رژیم اشغالگر راهی این منطقه شود و همین موضوع باعث شد تا سایت NZZ‌ سوییس طی گزارشی این سؤال را مطرح کند که محمد صالح راه هاشمیان را خواهد رفت یا شیوه دژاگه را پیش خواهد گرفت.

NZZ نوشت: در سال ۲۰۰۴ بایرن‌مونیخ باید برای دیدار با مکابی راهی رژیم صهیونیستی می‌شد اما وحید هاشمیان با یک آسیب‌دیدگی تاکتیکی از این سفر طفره رفت. او کمردرد را بهانه کرد و ضمن استعفا از این دیدار فضا را آرام نگاه داشت اما در سال ۲۰۰۹ اشکان دژاگه ملی‌پوش آن زمان آلمان صراحتا اعلام کرد بنا بر مسایل سیاسی، تیم ملی جوانان آلمان در سفر به رژیم صهیونیستی را همراهی نخواهد کرد که این موضوع جنجال‌‌های بسیاری را به‌پا کرد.

شورای یهودیان آلمان با نفوذ خود دژاگه را برای همیشه از تیم‌های ملی آلمان دور کرد و نشریه معتبر اشپیگل نیز از اشکان دژاگه ملی‌پوش شماره ۹ آلمان به عنوان دشمن شماره ۹ نام برد. http://hadidnews.com/vdcceeqi.2bq1e8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما