تاریخ انتشار :سه شنبه ۱ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۳۱
۱۲ نفره بازی کردن نقشه من بود

استاداسدی: احمدی‌نژاد از ترس من نیامد!

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال معتقد است احمدی نژاد از وی ترسیده و به بازی نیامده است!
استاداسدی: احمدی‌نژاد از ترس من نیامد!

به گزارش حدیدنیوز، استاداسدی یکی از چهره‌های جذاب بازی نمادین تیم ملی بود. او بعد از این بازی هم مصاحبه جالبی انجام داده که بخشی از آن را در زیر می خوانید:

چرا تیم ۹۸ ابتدای بازی را ۱۲ نفره شروع کرد؟!

این نقشه من بود! به حمید گفتم کسی نمی‌فهمد ۱۲ نفره هستیم و اتفاقا حسین عسگری که داور بود هم قضیه را متوجه نشد ولی جواد نکونام فریاد زد که تیم رقیب ۱۲ نفره بازی می‌کند. وقتی دیدم همه چیز لو رفت خودم را به آن راه زدم و از زمین مسابقه فرار کردم! 

راستی محمود احمدی‌نژاد چرا به استادیوم آزادی نیامد؟! 

بنده خدا ترسید! من قبل از مسابقه مصاحبه کردم و گفتم چند تکل برایش کنار گذاشته‌ام. شاید از ترس تکل‌های من بود که بهانه آورد و به استادیوم نیامد.! به هر حال او در آخر عمر دولتش به سر می‌برد و ترسید آخر کاری مصدوم شود! 

از حضور در این دیدار پشیمانی؟! 

والا پشیمان‌مان کردند! انگار خداداد یک چیزی می‌دانست که این بازی را تحریم کرد و نیامد. روز این مسابقه من بعد از ۱۸ ساعت روزه داری در زمان افطار فرصت کردم یک کاسه سوپ و یک چایی بخورم. بدون استراحت ما را به استادیوم بردند تا مقابل حریفمان بازی کنیم. بدتر اینکه بعد از بازی هم همه رفتند و ما بدون اینکه جایی برای رفتن داشته باشیم در استادیوم ماندیم. این چه برنامه‌ای است، خوش به حال آنها که نیامدند! 

شان بازیکنان ۹۸ رعایت نشد. درست است؟ 

یک چیزی هست که اگر به شما نگویم احساس می‌کنم به خودم و تیم ۹۸ ظلم کرده‌ام. متاسفانه گوینده استادیوم زمانی که داشت بازیکنان دو تیم را معرفی می‌کرد وقتی به بازیکنان سال ۹۸ رسید آنها را با نام خودشان صدا می‌کرد. مثلا می‌گفت حمید استیلی، علی‌اکبر استاد اسدی، جواد زرینچه و ... اما وقتی که خواست بازیکنان تیم ۲۰۱۴ را معرفی کند با صدای رساتر فریاد می‌کرد جناب آقای جواد نکونام، جناب آقای مجتبی جباری، جناب آقای آندرانیک تیموریان و ... . به نظرم این خیلی بد است و ای کاش قدری به شأن بازیکنان ما هم توجه می‌شد

http://hadidnews.com/vdcjmie8.uqetxzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما