تاریخ انتشار :دوشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۴۶
سهم‌خواهی دیگر خاتمی از روحانی

تلاش برای مدیرعاملی فاتح در ایرنا

خاتمی و اصلاح‌طلبان به شدت به دنبال مدیرعاملی فاتح در خبرگزاری جمهوری اسلامی هستند
تلاش برای مدیرعاملی فاتح در ایرنا
خاتمی و اصلاح‌طلبان به شدت به دنبال مدیرعاملی فاتح در خبرگزاری جمهوری اسلامی هستندو از همین رو به وی دستور دادند تا هفته آینده از لندن به تهران بازگردد.

به گزارش حدیدنیوز، نمایندگان برخی از کشورهای اروپایی و غربی در یک ماه گذشته با بیش از ۱۵۰ نفر از ایرانیان مقیم خارج از کشور و همچنین با رعایت برخی پوشش ها با حداقل ۱۲ نفر در داخل ایران تماس گرفته و از آنها خواسته اند خود را برای نقش آفرینی در یک پروژه جدید به عنوان پروژه "دیوار آتش" آماده کنند.

*افشای پروژه بازگشت فتنه گران به کشور با دیوار آتش

این کشورها به رابطان خود تاکید کرده اند که با هماهنگی برخی جریان های سیاسی در داخل ایران تصمیم دارند با استفاده از فرصت آغاز به کار دولت جدید و سست شدن برخی ضوابط امنیتی در ایران، یک جبهه رسانه ای قدرتمند شامل بیش از ۱۰ روزنامه، بیش از ۱۰۰ سایت اینترنتی، و همچنین برخی شبکه های اجتماعی جدید و همچنین مرتبط کردن این شبکه با سازمان های حقوق بشری خارج از ایران و تلویزیون بی بی سی را راه اندازی کنند که هدف از آن ایجاد یک دیوار حفاظت رسانه ای برای جریان غرب گرا در داخل ایران است.

این پروژه که اختصارا "دیوار آتش" نامیده شده، با این پیش فرض طراحی شده است که جریان فتنه در ایران به زودی خواهد توانست در دل دولت حسن روحانی خود را بازسازی کند و هم زمان با این کار، از جانب جریان اصولگرا و مدافعان نظام مورد حمله قرار خواهد گرفت.

برای این پروژه چند هدف اصلی تعیین شده است:

۱- احیای سریع ظرفیت رسانه ای جریان فتنه

۲- ایجاد یک سازمان کار رسانه ای با هدف فشار بر دولت حسن روحانی برای امتیاز دهی به جریان فتنه

۳- آغاز تخریب جریان اصولگرا و وارد کردن دولت به فاز درگیری با نظام در ۲ سال پایانی

۴- ایجاد یک دیواره آتش برای دفاع از جریان فتنه در مقابل نقد های اصولگرایان

۵- ایجاد یک پوشش رسانه ای برای سازماندهی لایه های میانی جریان فتنه و شبکه سازی اجتماعی

یک نکته مهم در این گزارش این است که در تماس های این ۴ کشور با ایرانیان خارج از کشور به آنها گفته شده است شاید لازم باشد که آنها به سرعت به ایران برگردند.

*فاتح اولین گزینه "دیوار آتش"/ پرواز مستقیم از لندن به فاطمی

از همین رو ابوالفضل فاتح رییس کمیته اطلاع رسانی میرحسین موسوی و مدیرعامل اسبق و موسس خبرگزاری ایسنا که در حال حاضر در لندن زندگی می کند از سوی اصلح طلبان و بطور ویژه از سوی خاتمی برای تصدی پست مدیرعاملی ایرنا هفته آینده به تهران بازگردد.

*سهم خواهی با ترس و لرز خاتمی از روحانی

پیش از این خاتمی در حاشیه اکران فیلم اصغر فرهادی مسجدجامعی را به عنوان وزیر ارشاد معرفی کرده بود که با انتقادهای تند کارگزارنی ها روبرو شد.

در همین راستا وی روز گذشته در مراسم ختم پدر شهاب الدین طباطبایی از مواضع خود کوتاه آمد و در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه گفته می‌شود شما در پی سهم‌خواهی از رئیس‌جمهور منتخب هستید و نام بردن از احمد مسجدجامعی به عنوان وزیر ارشاد در همین راستاست، گفت: ابدا، بنده ترجیح می‌دهم مسجدجامعی در شورای شهر بماند. هیچکس نباید سهم‌خواهی کند و باید اجازه بدهند آقای روحانی هر کس را دلش می‌خواهد انتخاب کند!

*ابوالفضل فاتح کیست؟

ابوالفضل فاتح از سال ۱۳۷۰ تا ۱۳۷۵ دبیر انجمن اسلامی دانشگاه تهران بود. او در سال ۱۳۷۸ خبرگزاری ایسنا را تأسیس کرد و تا سال ۱۳۸۴ مدیرعامل آن بود. او مسئول کمیته رسانه و تبلیغات ستاد انتخاباتی میرحسین موسوی در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۳۸۸ بود و پس از انتخابات ممنوع الخروج شد.

ابوالفضل فاتح در کمیته رسانه و تبلیغات ستاد انتخاباتی میرحسین موسوی، فردی بود که رنگ سبز را به عنوان نماد تبلیغاتی این ستاد اعلام کرد که با این اقدام برای نخستین بار «رنگ» به تبلیغات انتخاباتی در ایران وارد شد. این اقدام بحث‌های فراوانی را بین موافقین و مخالفین موسوی دامن زد. فاتح، انتخاب «رنگ سبز» را بومی و مذهبی و ناشی از پیشنهادهای مردم می‌دانست، اما مخالفین آن را غربی و مخملی معرفی کردند.

"امپراطوری دروغ" فراز مشهوری است که برای نخستین بار ابوالفضل فاتح به کار برده است. او در تاریخ ۱۲ خرداد ۱۳۸۸ در اعتراض به آنچه "شبکه ای از دروغ سازمان یافته" می نامید و پس از آنکه به شکلی گسترده شایعاتی از عدم حضور میرحسین موسوی در مناظره با محمود احمدی نژاد منتشر شده بود، در گفت و گویی که سایت "قلم" منتشر کرد با رد این مباحث و اعلام این که "از دیدگاه بسیاری تاریخ انتخابات کشور هیچگاه رسما این همه دروغ به خود ندیده است"، این رفتار رسانه ای را محصول "امپراتوری دروغ" نامید و افزود: "خداوند امپراتوری دروغ را سر جایش خواهد نشاند". بدین سان اصطلاح "امپراطوری دروغ" به ادبیات سیاسی ایران وارد شد و بعداً مکررا مورد استفاده قرار گرفت.

گفتنی است،‌ فاتح در ایام انتخابات سال ۸۸ سخنگو، عضو و مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی میر حسین موسوی بوده است.

*نقش برجسته فاتح در فتنه ۸۸/ شرکت در جلسات فتنه گران از مکه تا مالزی

وی از سوی ستاد موسوی، بیشترین نقش را در ساعات اولیه پس از رای گیری در القای شبهه تقلب و شکل گیری فتنه ایفا کرد و حتی سال ۸۹ نیز در جریان موسم حج به همراه برخی دوستانش به دنبال ایجاد فضای مورد نظر سران فتنه در میان حجاج در عربستان بود که با شکست مواجه شد.

گفته می شود پس از ممنوع الخروج شدن ابوالفضل فاتح پس از فتنه ۸۸، وی توانست با وساطت یکی از نواب رییس مجلس شورای اسلامی، به بهانه بورسیه تحصیلی ایران را به مقصد انگلیس ترک نماید.

شایان ذکر است ابوالفضل فاتح با بورسیه جهاد دانشگاهی دوره دکتری ارتباطات را در انگلستان طی می کند.

وی که با هزینه بورسیه بیت المال در انگلیس اقامت داشته، رفت و آمدهایی به مالزی، پاتوق جدید فتنه گران نیز داشته است.

*لغو بورسیه فاتح از سوی جهاد دانشگاهی

مهر ماه سال ۹۰، حسن فارسی مدیرکل روابط عمومی جهاد دانشگاهی اعلام کرد که "جهاد دانشگاهی قطعاً به وضعیت ابوالفضل فاتح رسیدگی و بورسیه تحصیلی وی را لغو می کند." البته پس از آن، خبر رسمی درباره این تصمیم منتشر نشد.

فاتح در همین راستا گفته بود که با عنایت به انتشار خبری مبنی بر احتمال لغو بورس تحصیلی اینجانب، به استحضار می رساند از حدود یک سال و نیم گذشته تاکنون هیچ گونه دریافتی (حتی یک پوند) از جهاد دانشگاهی نداشته ام و اساسا موضوع لغو بورس تحصیلی امری بلاموضوع و تمام شده است و کافی بود دوستان پرسشی از اداری مالی جهاد دانشگاهی می داشتند.

*دیدار ۳ ساعته با مهدی هاشمی در لندن

ابوالفضل فاتح شامگاه سه شنبه هشتم سپتامبر مصادف با ‏۱۷ شهریورماه با مهدی هاشمی رفسنجانی در هتل لانکاستر لندن یکی از ‏۴‏ مکان اقامتی مهدی هاشمی در لندن به مدت ۳ ساعت دیدار و گفت و گو کرده است‏.‏

کارشناسان سیاسی معتقدند این دیدار در جهت تکمیل پروژه حلقه لندن با مدیریت مهدی هاشمی رفسنجانی انجام شده است‏.هرچند این جلسه اضطراری در شرایط بحرانی فاتح و مهدی هاشمی مطمئنا در برگیرنده راه حل هایی برای خروج از این بحران بوده است.

*افشای مسائل سری از سوی ابطحی علیه فاتح

در همین راستا سردار جعفری فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سخنانی افشاگرانه گفته بود: محمد علی ابطحی در اعترافاتش گفته است که خاتمی، فاتح و مهدی هاشمی می گفتند برنده شدن در این انتخابات خیلی با انتخاب های دیگر فرق دارد، در این وسط جریان اصول گرا و رهبری دیگر نمی توانند سرشان را بلند کنند و این به معنای یکسره کردن کار است."

*فاتح آغازگر فتنه ۸۸ با طرح پیروزی موسوی

از سوی دیگر همسنگری فاتح در دوران دفاع مقدس یعنی حجت الاسلام رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره وی می گوید: به دلیل پایبندی آقای فاتح به اصل ولایت فقیه – هر چند از نگاه من مبنایی و ریشه ای نبود – مواضع وی قابل تحمل بود اما القای پیروزی زود هنگام موسوی با مصاحبه فاتح در سایت قلم آن هم در ظهر روز انتخابات و طرح ادعای تقلب از طرف فاتح در خاطرات روزانه، نشان داد که دوست ما بیش از یک ارادت قلبی به موسوی و راه او دلبستگی دارد!

دوست انگلیس نشین ما علی رغم اصرار دوستانی نزدیک و صمیمی مثل من در ایام بعد از انتخابات در برابر ده ها مورد نظر صریح رهبری، حاضر نشد موضعی تایید آمیز اتخاذ کند بلکه همواره سکوتش را یک اقدام مثبت می دانست و هر بار به این جمله بسنده می کرد که من نمی توانم جلوتر از مهندس موسوی حرکت کنم! من نمی توانم مثل شما فکر کنم و چه کنم، من را اگر روی زمین بگذارید به سمت چپ قِل می خورم!

*زاویه دار بودن فاتح با ولایت

وی تصریح کرد: فاتح به یکباره پس از وقایع تاسف بار عاشورای حسینی و کف و سوت هواداران موسوی و سر دادن شعار مرگ بر اصل ولایت فقیه و پس از این که دشمنان قسم خورده امام و انقلاب بابت رفتارهای موسوی و حامیانش جشن گرفتند، سکوتش را شکست اما در نه در محکوم کردن این شعارهای ساختارشکنانه و حرمت شکنی های یزیدیان که در تعریف و تمجید از بیانیه منافق صفتانه موسوی و گفت: "بیانیه هفدهم مهندس میرحسین موسوی اعلام یک “حسن نیت بزرگ و خواسته های حداقلی” برای خروج کشور از بحران و یک امتحان خطیر برای مسئولان امر است. اینک موسوی حجت را بر همه تمام کرده است. آیا در میان مدعیان مصالح کشور گوش شنوایی هست؟"

از نظر فاتح، موسوی حجت را بر همه (یعنی حتی بر رهبری) تمام کرده است! پر واضح است که مخاطب این سخنان ابوالفضل فاتح، رهبری معظم انقلاب است، بر کسی پوشیده نیست که درگیری موسوی و حامیانش با احمدی نژاد و این و آن نیست بلکه همانطور که هواداران موسوی در ظهر عاشورا در کنار کف و سوت و شادی خود اعلام کردند و موسوی با بیانیه شماره ۱۷ بر آن مهر تایید زد، مشکل اصلی آنها اصل ولایت فقیه است، یعنی مهمترین اصل قانون اساسی از نگاه رهبر کبیر انقلاب.

سخنی را که سال های گذشته بارها به عنوان یک هشدار دوستانه و با زبان شوخی به ابوالفضل فاتح می گفتم، علنی و جدی می گویم که مشکل برخی مثل فاتح این است که ولی فقیه شان می شود یکی مثل میرحسین موسوی و آن دیگری ولی فقیه اش می شود هاشمی رفسنجانی و دیگری ... و چقدر تفاوت است بین ولی هایی که هر یک از ما در دوره غیبت امام معصوم برای خود انتخاب می کنیم، دقیقا مانند صدر اسلام و پس از ارتحال پیامبر اکرم.

در حقیقت شما نشان دادید که ولی فقیه دیگری دارید که نظر او "حجت" را بر شما تمام می کند با این تفاوت که ولی فقیه شما قبلا عضو گروهک پیمان بوده و امروز نیز گوش شنوایش به حامیانی خوش است که با کف و سوت آمریکا، اسرائیل، سارکوزی، مرکل، صدای آمریکا، بی بی سی، صدای منافق، شبکه های سلطنت طلب تا رقاصه ها و مطرب ها و بهایی ها و کمونیست ها و همه اراذل و اوباش دنیا به خیابان می آیند و دم تکان می دهند. http://hadidnews.com/vdccspqi.2bq1i8laa2.html
منبع : ندای انقلاب
نام شما
آدرس ايميل شما