تاریخ انتشار :شنبه ۲۹ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۰۲
اهالي شهر تعز در نامه خود همچنين خواستار شناسايي، بازداشت و محاکمه اين رمالان و جادوگران که مردم کم سواد را اغفال مي کنند و فريب مي دهند،‌ شدند.
جديدترين اهانت به قرآن
به گزارش حدیدنیوز به نقل از شيعه آنلاين،‌ اهالي شهر تاريخي "تعز" در يمن، داخل مسجد "عبدالهادي السودي" از مساجد تاريخي اين شهر تعدادي قرآن کريم يافتند که بر روي آنها علامت و شکل هاي عجيبي کشيده شده بود.

بعد از بررسي دقيق مسأله مشخص شد که اين اقدام توسط رمالان و جادوگران صورت گرفته و آنان قصد انجام برخي خرابکاري ها را داشته اند اما گويا موفق به اين کار نشده اند.

در پي اين اقدام رمالان و جادوگران، اهالي اين منطقه با ارسال نامه اي به "عبد ربه منصور" رئيس جمهور يمن،‌ از وي خواستند فورا دستور حفاظت از مساجد و به ويژه مساجد تاريخي اين شهر را صادر کند تا اين رمالان و جادوگران اقدام به تخريب آن نکنند.

اهالي شهر تعز در نامه خود همچنين خواستار شناسايي، بازداشت و محاکمه اين رمالان و جادوگران که مردم کم سواد را اغفال مي کنند و فريب مي دهند،‌ شدند.

به گفته اهالي تعز، بيشتر اين رمالان و جادوگران افرادي معتاد هستند که از راه رمالي و جادوگري و دعانويسي بر اساس خرافات، کسب درآمد مي کنند و بخش زيادي از درآمد خود را خرج مواد مخدر مي کنند.

گفتني است مسجد تاريخي "عبدالهادي السودي" در دوران حکومت "طاهريه" در يمن ساخته شد. تصوف در حکومت "طاهريه" رونق بسيار زيادي داشته و "عبدالهادي السودي"‌ که دستور ساخت اين مسجد را در آن زمان داده نيز از بزرگان تصوف بوده است. او در گوشه اي از اين مسجد دفن شده است. http://hadidnews.com/vdcaiynu.49nei15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما