تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۵ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۵۸
افتخار جدید کارگردان ورشکسته؛

بوسه نوری زاد بر پای یک بهایی کوچک!

اقدامات اخیر نوری‌زاد نشان می‌دهد که افسردگی شدید وی بیشتر شده و به مرحله خطرناکی رسیده است.
بوسه نوری زاد بر پای یک بهایی کوچک!
به گزارش حدیدنیوز،آقای محمد نوری زاد، با انتشار یادداشتی زیر عنوان "بوسه بر پای یک بهایی کوچک" به حمایت از فرقه بهائیت – فرقه ای که توسط صهیونیست ها ایجاد شده و در حال حاضر نیز مرکزیت آن در حیفا قرار دارد- پرداخته است.

وی در روایت خود از دیدار با بهائیان به تشیع حمله کرده و می نویسد: «“آرتین” یعنی همان پسرک چهارساله ی بهایی را نشاندم بر یک صندلی، و از جانب همه ی گردنفرازان شیعه، از او پوزش خواستم و بر پاهای کوچکش بوسه زدم. چشم در چشم او دوختم و با التماسی آمیخته به درد، از او خواستم که اگر می تواند به روی منِ شیعه آب دهان بیندازد و به صورتم سیلی بزند.»




شخصیت ویژه آقای نوری زاد – انقلابی دوآتشه دیروز و ضدانقلاب ترمز بریده امروز- موجب شده که حتی برخی عناصر اپوزیسیون نیز وی را نماد افراط و تفریط و عدم تعادل روحی بدانند، تا جایی که مصاحبه اخیر نوری زاد با بی بی سی و سیاه نمایی های وی علیه جمهوری اسلامی ایران و مرجعیت شیعه موجب تعجب عنایت فانی، مجری برنامه می شود؛ آقای فانی خطاب به نوری زاد می پرسد: شما که آدم باهوشی هستید، چطور در سال های متمادی که به نفع انقلاب می گفتید و می نوشتید، متوجه این حرف ها نشده اید؟!

نوری زاد دراین یادداشت پس از چند سطر توهین به مراجع عظام تقلید شیعه نوشته است: «من از همه ی مراجع شیعه فهیم تر و باتقواترم. از آقایان روحانی و خاتمی و هاشمی رفسنجانی و همه نمایندگان مجلس برترم. چرا؟ چون اطمینان دارم همه ی اینان در دل آرزو می کنند ایکاش جای من بودند [!]»


وی در ادامه به سراغ "احزاب و نمایندگان مردم ایران" رفته و مدعی می شود که این افراد "به آفتابه داریِ آبریزگاه های مسجد شاه اصفهان شایسته ترند."

آقای نوری زاد همچنین از آنچه "ایجاد محدودیت برای بهائیان در ایران" خوانده، ابراز نگرانی کرده است.


درمورد این یادداشت و جایی که آقای نوری زاد امروز به آن رسیده است، چند نکته جلب توجه می کند:


۱- چند روز پیش، سفر آقای مخلمباف به اسرائیل و حمایت وی از رژیم کودک کش صهیونیستی خیلی ها را متعجب کرد، با توجه به مواضع آقای نوری زاد به نظر می رسد، مقصد بعدی وی اورشلیم و بوسه بعدی هم به پای یک صهیونست باشد. البته امیدواریم که این پیش بینی درست از آب در نیاید و ایشان متوجه اشتباهات خود بشوند.



۲- بهائیانی که به اقدامات ضد حکومتی و ضد دینی دست نزده اند، آزادانه در ایران زندگی می کنند و انصاف حکم می کرد که آقای نوری زاد به این موارد هم اشاره کنند.





۳- چرا زمانی که مسلمانان میانمار در آتش می سوختند، ایشان حرفی از مظلومیت نزدند؟ چرا پای یک مسلمان میانماری که از نعمت نفس کشیدن محروم شده بود را بوسه نزدند؟ و چرا برای مسلمانانی که در فرانسه به جرم داشتن حجاب از تدریس منع می شوند، سینه چاک نمی کنند؟ چگونه است که رگ غیرت آقای نوری زاد فقط برای فرقه ای دست ساز اسرائیل که کمر به نابودی مذهب تشیع بسته است، بیرون می زند؟





۴- آقای نوری زاد، اوایل سال گذشته نیز با تولید و انتشار چند کلیپ، فضایی بسیار تیره و تار از جامعه ایران ترسیم کرده و به دفاع از گروه های منحرف و ضاله ای چون "بهائیت" پرداخته بود. این کلیپ ها با استقبال گسترده ای از سوی رسانه های ضد انقلاب روبرو شد تا جایی که شبکه دولتی صدای آمریکا (VOA) با پخش آن ضمن توهین به مسئولان نظام خواستار برخورد سازمان های بین المللی با آنها شد. این بار هم جنجال آفرینی نوری زاد با استقبال رسانه های معاند همراه بوده است.
http://hadidnews.com/vdcb8fb5.rhbffpiuur.html
منبع : وبلاگ گردنه
نام شما
آدرس ايميل شما