تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۰۹
موج بازگشت فتنه و ضد انقلاب به کشور در راه است؟

طراحی ۴ کشور غربی برای اجرای پروژه ‘دیوار آتش’ در ایران

هدف گذاری پروژه دیوار آتش، ایجاد یک موج بازگشت به کشور از جانب کسانی است که پس از سال ۸۸ کشور را ترک کردند.
طراحی ۴ کشور غربی برای اجرای پروژه ‘دیوار آتش’ در ایران
به گزارش حدیدنیوز،۳ کشور اروپایی و یک کشور غربی دیگر در حال گسترش دادن تماس های خود با برخی ایرانیان مقیم داخل و خارج از کشور برای اجرای پروژه ای هستند که از آن به عنوان «پروژه دیوار آتش» نام برده می شود.

مامورانی از ۳ کشور اروپایی و یک کشور غربی دیگر ظرف دو هفته گذشته با بیش از ۱۵۰ نفر از ایرانیان مقیم خارج از کشور و همچنین با رعایت برخی پوشش ها با حداقل ۱۲ نفر در داخل ایران تماس گرفته و از آنها خواسته اند خود را برای نقش آفرینی در یک پروژه جدید آماده کنند.

مطابق این گزارش، این کشورها به مرتبطان خود تاکید کرده اند که با هماهنگی برخی جریان های سیاسی در داخل ایران تصمیم دارند با استفاده از فرصت آغاز به کار دولت جدید و سست شدن برخی ضوابط امنیتی در ایران، یک جبهه رسانه ای قدرتمند شامل بیش از ۱۰ روزنامه، بیش از ۱۰۰ سایت اینترنتی، و همچنین برخی شبکه های اجتماعی جدید و همچنین مرتبط کردن این شبکه با سازمان های حقوق بشری خارج از ایران و تلویزیون بی بی سی را راه اندازی کنند که هدف از آن ایجاد یک دیواره حفاظت رسانه ای برای جریان غرب گرا در داخل ایران است.

این پروژه که اختصارا دیواره آتش نامیده شده، با این پیش فرض طراحی شده است که جریان فتنه در ایران به زودی خواهد توانست در دل دولت حسن روحانی خود را بازسازی کند و هم زمان با این کار، از جانب جریان اصولگرا و مدافعن نظام مورد حمله قرار خواهد گرفت.

این گزارش می گوید ویژگی اصلی ایجاد یک دیواره آتش رسانه ای این است که به عنوان نوعی ابزار بازدارنده عمل کرده و خواهد توانست جریان اصولگرا را در حمله به جریان فتنه محافظه کار کند.

نویسندگان این گزارش با استناد به دوران دوم خرداد نتیجه گرفته اند که این روش یک بار عملی شده و جواب داده است.

گزارش دریافتی «ایران هسته ای» نشان می دهد برای این پروژه چند هدف اصلی تعیین شده است:

۱- احیای سریع ظرفیت رسانه ای جریان فتنه

۲- ایجاد یک سازمان کار رسانه ای با هدف فشار بر دولت حسن روحانی برای امتیاز دهی به جریان فتنه

۳- آغاز تخریب جریان اصولگرا و وارد کردن دولت به فاز درگیری با نظام در ۲ سال پایانی

۴- ایجاد یک دیواره آتش برای دفاع از جریان فتنه در مقابل نقد های اصولگرایان

۵- ایجاد یک پوشش رسانه ای برای سازماندهی لایه های میانی جریان فتنه و شبکه سازی اجتماعی

یک نکته مهم در این گزارش این است که در تماس های این ۴ کشور با ایرانیان خارج از کشور به آنها گفته شده است شاید لازم باشد که آنها به سرعت به ایران برگردند.

مستندات موجود نشان می دهد هدف گذاری اصلی پروژه دیوار آتش، ایجاد یک موج بازگشت به کشور از جانب کسانی است که پس از سال ۸۸ کشور را ترک کردند و عمدتا در رسانه های بیگانه مانند بی بی سی یا سایت های ضد انقلاب مشغول کار هستند.

گزارش دریافتی «ایران هسته ای» حکایت از آن دارد که به این افراد گفته شده تلاش هایی در جریان است برای اینکه آنها بتوانند فعالیت رسانه ای را که در چند سال گذشته در بیرون از ایران داشته اند، در داخل ایران پیگیری کنند.

این مسئله نشان می دهد موضوع موج بازگشت چهره های فتنه گر و ضد انقلاب بسیار جدی است و از همین الان باید برای آن تدبیر شود.

»ایران هسته ای» جرئیات بیشتری از این گزارش را منتشر خواهد کرد.

محمد صدری، ایران هسته ای- http://hadidnews.com/vdcb05b5.rhbf9piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما