تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۵۴
گسترش فساد در میان صهیونیستها؛

تعرض به ۵۰ درصد از کارمندان زن

به نیمی از زنانی که در بخش پزشکی رژیم صهیونیستی مشغول به کار هستند، تعرض شده است.
تعرض به ۵۰ درصد از کارمندان زن
 یک روزنامه چاپ سرزمین های اشغالی از رواج فساد در بخش پزشکی رژیم صهیونیستی گزارش داد و اعلام کرد به نیمی از زنانی که در این بخش مشغول به کار هستند، تعرض شده است.

به گزارش حدیدنیوز، هاآرتض برای مخابره این خبر اقدام به نظرسنجی در میان جامعه پزشکی اسرائیل کرده و می نویسد نیمی از افرادی که در این نظرسنجی شرکت کردند عنوان داشتند که به صورت لفظی و یا فیزیکی مورد تعرض جنسی قرار گرفته اند.

بر اساس این گزارش در ۶۰ مورد از این تعرض ها فرد خاطی از همکاران ارشد این افراد بوده است.

در این نظرسنجی از ۵۰۲ مرد و ۵۸۲ زن فعال در بخش پزشکی رژیم صهیونیستی که در ۴۳ مرکز تخصصی مشغول به فعالیت هستند پرسش های مطرح شد که فقط یک پنجم مردان شرکت کننده در این نظرسنجی اعلام کردند که مورد تعرض جنسی قرار گرفته اند.

در این پرسش و پاسخ ها یک پزشک زن نیز اعلام کرد که بعد از خودداری از قبول پیشنهاد جنسی مافوق خود، از کار اخراج شده است.

البته این موضوع فقط مربوط به بخش پزشکی رژیم صهیونیستی نیست و بخش های مختلف آن از جمله ارتش این رژیم شاهد چنین مشکلی هستند.

بر اساس این گزارش، تعداد شکایات مربوط به آزار و اذیت جنسی در ارتش اسرائیل، از سال ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۲ میلادی با رشد بیش از ۸۰درصدی روبرو شده است.

بنا بر این گزارش، تعداد پرونده‌های آزار و اذیت جنسی در ارتش اسرائیل، در سال ۲۰۱۱ به ۱۴۴ مورد رسیده، در حالی که در سال ۲۰۰۷ تعداد پرونده‌های مربوط به آزار و اذیت جنسی، ۹۴ مورد بوده است. همچنین تعداد شکایات دریافتی نیز از ۳۱۸ مورد سال ۲۰۰۷ به ۵۸۳ مورد در سال ۲۰۱۱ رسیده است. http://hadidnews.com/vdcbzgb5.rhbfgpiuur.html
منبع : سراج24
نام شما
آدرس ايميل شما